וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן שב מאפריקה: חידשנו קשר היסטורי

שר החוץ ביקר באתיופיה, קניה, גאנה, ניגריה ואוגנדה. לפני שהמריא לישראל השתתף ליברמן בטקס בשדה התעופה באנטבה לזכר הרוגי פעולת החילוץ: "הוכחה לנחישותנו"

שר החוץ אביגדור ליברמן, סיים היום (חמישי) ביקור בין עשרה ימים ביבשת אפריקה. ליברמן ביקר באתיופיה, קניה, גאנה, ניגריה ואוגנדה, נפגש עם ראשי המדינות, חתם על הסכמים מדיניים, כלכליים וחנך פרויקטים משותפים לישראל ולמדינות המארחות.לפני שהמריא מאוגנדה לישראל השתתף ליברמן בטקס בשדה התעופה באנטבה לזכר הרוגי פעולת החילוץ של מטוס "אייר פראנס".

ליברמן אמר בטקס כי "מבצע אנטבה הוא ההוכחה לנחישות שלנו ללחום בטרור ובטרוריסטים ולחיות כעם חופשי בארצנו. שילמנו מחיר כבד כי לא הייתה לנו מדינה חופשית לפני 70 שנה, והיום אנו יודעים את החשיבות שבמדינה עצמאית עם צבא חזק וחיל אויר חזק לעם היהודי" .

עם תום הביקור אמר השר ליברמן, כי "הביקור היה מוצלח מאוד והשיג את המטרות שלשמן הוא נועד, חיזוק הקשרים ההיסטוריים עם מדינות אפריקה שישראל הזניחה במשך שנים רבות וחיזוק הקשרים הכלכליים בין המדינות". ליברמן צפוי לצאת ביום שני לביקור בין שלושה ימים במדינות הבלקן, קרואטיה סרביה ומונטנגרו. ליברמן יחתום בסרביה על הסכם לביטול הויזות בין המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully