וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער לרשויות: "אל תשבתו על גב התלמידים"

בפניה לראשי הרשויות המקומיות, המאיימות להשבית את הלימודים בשבוע הבא, קרא שר החינוך סער להימנע מפגיעה בתלמידים. "אני מבין את הצורך אבל זאת תהיה טעות"

שר החינוך גדעון סער קרא הערב (חמישי) לראשי הרשויות המקומיות להימנע מהשבתת שירותים העלולים לגרום לשיבוש הלימודים ביום ראשון. "אני מבין את הבעיות והמצוקות עימן מתמודד השלטון המקומי אבל טעות קשה תהייה לפגוע בלימודים ובתלמידים", אמר סער.

למרות איומי השביתה נערך משרד החינוך לאפשר ביום ראשון לימודים בבתי הספר במידת האפשר. סער ומנכ"ל משרד החינוך, ד"ר שמשון שושני שוחחו עם מזכ"ל הסתדרות המורים, יוסי וסרמן, ועם יו"ר ארגון המורים, רן ארז בנושא. השניים הודיעו כי אין בכוונתם להשתתף בהשבתה ביום ראשון. ביום ראשון יערוך משרד החינוך הערכת מצב מחודשת בנושא.

בשבוע שעבר, קיבלו הרשויות המקומיות הודעה על גודל תקציבן לשנה הקרובה. לטענת ראשי הרשויות ההודעה התקבלה באיחור של למעלה מתשעה חודשים. במסגרת הודעה זו, נדהמו ראשי הרשויות לגלות כי לא רק שלא קיבלו את תוספת התקציב כפי שהבטיח שר האוצר יובל שטייניץ, אלא שתקציבם קוצץ בסכומים שבין 17% ל-20% בהשוואה לשנה שעברה.

לדברי יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט, "הפעם המאבק יהיה חריף יותר וננקוט בצעדים קשים יותר כמו השבתת מערכת החינוך, השבתת השירותים המוניציפאליים ועוד. אני קורא גם לערים הגדולות וליו"ר פורום 15 הערים הגדולות, רון חולדאי, להצטרף למאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully