וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מעדיפים את צ'אווס על ליברמן

שר החוץ הספרדי המבקר בישראל, ביטל פגישה שתוכננה למחר עם ליברמן, בכדי להיפגש עם הוגו צ'אווס במדריד. במשרד החוץ הישראלי הביעו תמיהה נוכח ביטול הפגישה

האם התגלו הסימנים הראשונים לחרם על שר החוץ הישראלי? שר החוץ הספרדי, מיגל מורטינוס שצפוי היה להיפגש עם ליברמן במסגרת ביקורו בישראל, ביטל היום (חמישי) את הפגישה בטענה כי ראש ממשלת ספרד קרא לו לשוב למדריד לפגישה עם נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס ששב מביקור שנוי במחלוקת באירן.

לשכתו של מורטינוס מסרה כי, צ'אווס הקדים את הגעתו למדריד ולכן הוזעק חזרה לבירתו. אולם, גורמים במשרד החוץ הביעו תמיהה נוכח ביטול הפגישה כשלטענתם הגעת צ'אווס למדריד הייתה צפויה. מורטינוס מסיים ביקור בן מספר ימים בישראל וכבר הספיק להיפגש עם הנשיא פרס, רה"מ נתניהו, יו"ר האופוזיציה לבני ושר הביטחון ברק.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה לביטול הפגישה כי שר החוץ הספרדי "התקשר היום בצהריים לשר החוץ, אביגדור ליברמן והתנצל על כי הוא נאלץ לקצר את ביקורו בישראל לבקשת ראש הממשלה הספרדי כדי להשתתף בפגישות מדיניות בספרד. מוקדם יותר השבוע שוחחו השרים ליברמן ומורטינוס בטלפון מספר פעמים בעניינים שוטפים וימשיכו לקיים את הקשר הטוב בין הצדדים".

ח"כ רוברט טיבייב (קדימה) אמר בתגובה כי "למרות חילוקי הדעות שלנו עם ליברמן, העובדה כי שר החוץ הספרדי מבטל פגישה עם שר החוץ הישראלי בכדי להיות נוכח בפגישה עם הדיקטטור מוונצואלה, מעידה בראש ובראשונה על סדר העדיפויות המעוות של הממשלה הספרדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully