וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצנית שנחשדת כגבר הצטלמה בבגדי מעצבים

מאז כבשה את אליפות העולם באתלטיקה, נפוצו שמועות שהאצנית קסטר סמניה היא בעצם גבר. כעת הצטלמה לשער מגזין בבגדי מעצבים. תחליטו אתם: מר קסטר או גברת סמניה?

האצנית הדרום אפריקאית קסטר סמניה, מצאה דרך מקורית להילחם בחשדות שהיא למעשה גבר. היא הצטלמה על שער מגזין you המתפרסם במולדתה, כשהיא מתמסרת לידי הסטייליסטים ומאפשר להם לבצע מהפך נשי בתדמיתה. תמונות נוספות בפנים העיתון מציגות את סמניה כשהיא לובשת מכנסי עור, חצאית באורך הברך ושמלת קוקטיילים.

סמניה הדהימה את העולם באליפות העולם באתלטיקה שנערכה בחודש שעבר בברלין, כשזכתה במדליית הזהב לריצת 800 מטרים. מיד עם זכייתה, עלו שאלות קשות לגבי זהותה המינית, ואיגוד האתלטיקה העולמי דרש מהרצה הדרום אפריקאית לעבור בדיקת מין שתוכיח שהיא אישה. בינתיים, העולם ממתין בעניין רב לתוצאות.

"הפכנו את נערת השרירים לנערת זוהר, והיא אהבה את זה!", זועק שער המגזין בכיכובה. בראיון שבפנים המגזין, אמרה האצנית בת ה- 18: "אני מי שאני, ואני גאה בעצמי. הייתי רוצה להתלבש כך לעיתים קרובות יותר, אך אין לי הזדמנויות לכך". עד עתה, סמניה הייתה ידועה לעולם בעיקר במדי הירוק-זהוב של מולדתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully