וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: נתניהו לא נועד עם פוטין או מדוודב

דובריהם של ר"מ רוסיה ונשיאה מכחישים את הדיווח, לפיו השניים נועדו עם ראש הממשלה לשיחות על נושאים ביטחוניים, ביום בו "נעלם". עם זאת, לא הוכחש כי נתניהו ביקר במוסקבה

גורמים רשמיים ברוסיה הכחישו היום (רביעי) את הדיווח לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע השבוע לביקור חשאי במוסקבה, על מנת לדון עם ההנהגה הרוסית על נושאים ביטחוניים ובניסיון לשכנעה לא למכור כלי נשק לאירן ולסוריה.

דובריהם של ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין ושל הנשיא דימיטרי מדוודב אמרו כי השניים לא נפגשו עם נתניהו ביום שני, אך לא הכחישו כי נתניהו אכן ביקר ברוסיה. דבר נסיעתו של נתניהו לרוסיה נחשפה הבוקר בעיתון "ידיעות אחרונות".

היעדרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך יום שני הולידה גל שמועות, לפיהן יצא נתניהו לשליחות ביטחונית דחופה לחו"ל. מזכירו הצבאי של נתניהו, מאיר כליפי, טען כי נתניהו ביקר במתקן ביטחוני בארץ. לרגל הביקור החשאי פונה לגמרי לוח הזמנים של ראש הממשלה למשך היום. ידוע כי יחד עם נתניהו סיירו המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, האלוף מאיר כליפי. והיועץ לביטחון לאומי, עוזי ארד.

ישראל מנסה מזה תקופה ארוכה לסכל את מערכת ההגנה האווירית המתקדמת S-300, מתוצרת רוסיה. מדובר במערכת טילים מתקדמת, בעלי טווח בינוני. בישראל חוששים שהמערכת תוצב סביב מתקני הגרעין האירניים, ותקשה על תקיפתם. לפני כשנתיים חתמה רוסיה על הסכם עם אירן על אספקת המערכת, אך העסקה טרם יצאה לפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully