וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פינס:"גירוש ילדי העובדים - לא יהודי"

הצעתם של שרי הממשלה לגרש ילדי עובדים זרים ולהעניק למשפחתם פיצו בגובה של כ-3,000 שקלים עורר תגובות זועמות בקרב ארגונים חברתיים "שום מחטף לא יעזור. הגירוש לא יעבור"

ח"כ אופיר פינס הגיב היום (שלישי) לפרסום כי הממשלה מתכננת בכל זאת לגרש את ילדי העובדים הזרים ואמר כי "זו החלטה לא יהודית, לא אנושית ולא מוסרית שתוציא את דיבתה של המדינה רעה". פינס , שבממשלת שרון הגיע להסדר בנושא, הוסיף כי הוא קורא לראש הממשלה לנהוג כפי שנהג שרון. "על נתניהו לפעול לבטל את החלטת השרים ישי, נאמן ושטייניץ לגירוש ילדי העובדים הזרים".

על פי הצעתם החדשה של שר הפנים, אלי ישי, שר האוצר, יובל שטייניץ ושר המשפטים, יעקב נאמן, יגורשו בקרוב כ-200 משפחות עם ילדים ויוענקו להם 3,000 שקלים ככספי פיצוי. בישיבה דנו השרים גם בסוגיית מתן אישורי העבודה והטלת קנסות על מעסיקים של עובדים לא חוקיים. במשרדי הממשלה הדגישו כי בינתיים מדובר בהצעות בלבד אשר טעונות את אישור הממשלה.

הארגונים החברתיים הגיבו בזעם למה שהם מכנים ניסיון מחטף והכריזו כי יאבקו בהצעתם של השרים. מחר מתכננים הארגונים לכנס הפגנה גדולה סמוך לתחנה המרכזית במטרה למחות נגד הצעת השרים ו"ומענק הגירוש". "נרים קול זעקה נגד תכניות המגרשים ורודפי הילדים. אנחנו לא ניתן לזוועה הזו להתממש", אמרו בארגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully