וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: שביתה כללית ברשויות המקומיות

ביום ראשון ושני צפויות הרשויות המקומיות לשבות שביתת אזהרה במחאה על הקיצוץ בתקציביהן. "מול הממשלה הזו אין כנראה דרך אחרת"

מרכז השלטון המקומי הכריז היום (שלישי) כי בכוונתו לחדש את המאבק נגד קיצוצי התקציב של הממשלה בתחילת השבוע הבא. במרכז מאיימים להשבית כליל את הרשויות המקומיות, כולל את בתי הספר וגני הילדים. ביום שני מתכוונים ברשות לחסום את כבישי הארץ בעזרת משאיות פינוי זבל שיסעו לאיטן לירושלים ויחנו מול משרד ראש הממשלה.

"פנינו אינם למאבקים, אך מול הממשלה הזו אין כנראה דרך אחרת", אמר יו"ר המרכז שלמה בוחבוט. לדבריו ההשבתה בימי ראשון ושני היא שביתת אזהרה ובאם לא ייענו דרישות השלטון המקומי, תחודש השביתה לאחר חג הסוכות לתקופה בלתי מוגבלת. "המאבק שאליו יוצאים היום מרכז המועצות האיזוריות ומרכז השלטון המקומי הוא על תקציבי 2009 ו-2010 . לשלטון המקומי יש בור תקציבי של כמילארד שקלים. ניאבק עד למציאת פיתרון לבעיה זו", הוסיף שמוליק ריפמן, יו"ר מרכז המועצות האיזוריות.

על פי התכנון ביום ראשון יושבתו כל משרדי הרשויות המקומיות, כמו כן יושבתו שירותי הניקיון, ההסעות, מוסדות החינוך ולשכות הרווחה. ביום שני במקביל לפקקים הגדולים תיערך הפגנה של ראשי הרשויות מול משרד ראש הממשלה. ראשי הרשויות מתכוונים גם להיפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס ולבקש את עזרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully