וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון למרד בליכוד - הזמנה לארוחה זוגית

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח הזמנה זוגית לרגל ראש השנה לחברי כנסת מהליכוד ולחברי סיעות הקואליציה. המטרה להאכיל את המורדים הפוטנציאלים ולמנוע מרד גלוי

הנכם מוזמנים לארוחה זוגית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. החשש של ראש הממשלה בנימין נתניהו ממרד בתוך הליכוד ובסיעות הקואליציה גרם לנתניהו לשלוח הזמנה זוגית לארוחת גיבוש בביתו ביום שלישי בשבוע הבא לקראת ראש השנה.

למרות שהמרד בליכוד עדיין לא נראה מגובש. הלחץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו מתחיל לתת את אותותיו. עד כה התנגד נתניהו לכינוס סיעת הליכוד עד לאחר שובו מניו-יורק, ואתמול הוחלט לזמן את חברי הקואליציה לארוחת ערב בשבוע הבא. בגלי צה"ל דווח כי מקורביו של ראש הממשלה מנסים לבדוק כמה חתימות הצליחו מתנגדיו בליכוד לאסוף על מנת לכנס את מרכז המפלגה לדיון בהקפאת הבנייה בהתנחלויות.

שלשום מתח המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום ביקורת על נתניהו בעקבות הכוונה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות בעת הנוכחית. בטקס הרמת כוסית עם פעילי תנועת הליכוד שהתקיים ברמת גן, אמר השר שלום כי "הקפאת ההתנחלויות כתנאי לפגישה פירושו תשלום המחיר הסופי עוד לפני תחילת המשא ומתן וזה דבר שלא יעלה על הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully