וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ונצואלה הגיע לונציה לראות סרט על חייו

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס הגיע לפסטיבל הסרטים של ונציה על מנת לצפות בסרט אודותיו שיצר הבמאי אוליבר סטון, והתקבל ככוכב קולנוע אמיתי

הוגו צ'אווס, נשיא ונצואלה, הגיע לונציה כדי לראות סרט אודותיו שיצר הבמאי אוליבר סטון. צ'אווס הגיע לפרמיירת הסרט עם אוליבר סטון כשהוא מוקף בשומרי ראש. הוא הצטלם עם אנשים וחילק חתימות ממש כמו כוכב קולנוע. "מה שקורה באמריקה הלטינית הוא כמו רנסאנס", אמר.

בפרמיירה של הסרט, אמר סטון, כי התקשורת והממשל בארצות הברית הפכו את צ'אווס למפלצת כמו גם מנהיגים אחרים בדרום אמריקה. בסרטו של סטון, הנקרא "מדרום לגבול" צ'וואס מוצג בצורה אוהדת כגיבור של עמו אשר מסרב שינהגו בו בבריונות. הסרט הדוקומנטרי כולל ראיונות עם נשיא ונצואלה כמו גם ראיונות עם נשיאים אחרים בדרום אמריקה.


בניגוד לאוליבר סטון, רבים מתושבי ונצואלה לא רואים בצ'אווס גיבור. ביום שבת האחרון השתתפו עשרות אלפי תושבי ונצואלה בהפגנת ענק נגד הנשיא צ'אווס ושלטון היחיד שהנהיג לטענתם במדינה. למרות הפופולאריות של צ'אווס, רבים בוונצואלה מביעים תרעומת על הלאמת הכלכלה, מעצרים של פוליטיקאים מהאופוזיציה, האבטלה הגואה, הפשע המשתולל ברחובות והידוק הפיקוח על התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully