וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה: "לבני היסטרית וחלשה במעשים"

מפלגת העבודה מתחה ביקורת חריפה על יו"ר האופוזיציה, אחרי שתקפה את ברק על אישור דירות חדשות בגדה. "לבני ניהלה עם הפלסטינים מו"מ חלול, שהוביל את ישראל לשום מקום"

מפלגת העבודה תקפה היום (שני) בחריפות יוצאת דופן את יו"ר האופוזיציה ציפי לבני. זאת בעקבות ביקורת שמתחה לבני על האישור שהעניק שר הביטחון אהוד ברק לבניית יחידות דיור חדשות בגדה המערבית.

בהודעה רשמית מטעם מפלגת העבודה נאמר, כי "גברת לבני מבולבלת, היסטרית ותמיד היתה חלשה במעשים. היא הוכיחה זאת כשניהלה במשך שלוש שנים מו"מ חלול ועקר עם הפלסטינים, שהוביל את ישראל לשום מקום".

עוד מסרה המפלגה, כי "החלטת שר הביטחון, אהוד ברק, לאשר את 455 יחידות הדיור בגושי ההתיישבות הייתה במסגרת הקונצנזוס הציוני. שר הביטחון ברק מנהל את המו"מ מול האמריקאים בשקיפות, תוך הפגנת מנהיגות ועמידה על האינטרסים הלאומיים והביטחוניים של מדינת ישראל".

הבוקר אמרה לבני כי הממשלה נמנעת מקבלת הכרעות במו"מ המדיני. "נתניהו בעיקר לא רוצה להכריע", אמרה לבני. "ההכרעה היא לא בשאלה של בנייה. ההכרעה היא אם יהיו כאן שתי מדינות לאום - דברים שקדימה כבר הכריעה בהם". היא הוסיפה, כי "לא רק שהוא לא הכריע אלא שהוא לא רוצה להכריע. הוא מסתפק בנאומים ובצילומים. הכרעה דורשת מהאדם להכרעה פנימית".

גם ח"כים בקדימה תקפו את ברק. כך, למשל, לדברי סגן יו"ר הכנסת, ח"כ מגלי והבה (קדימה), "היום הורדו סופית המסכות ומפלגת העבודה לקחה על עצמה באופן רשמי את תפקיד קבלן הביצוע של הליכוד. החלטתו של ברק הינה הוכחה נוספת כי אין עוד זכות קיום למפלגת העבודה כמפלגה עצמאית ושהצעד הנכון ביותר לה ולשריה הינו להצטרף לליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully