וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק עבר משלום עכשיו לבנייה עכשיו"

המערכת הפוליטית מיהרה להגיב על האישור שהעניק שר הביטחון לבנות 455 דירות חדשות בגדה. ח"כ פינס: "ברק הפך לקבלן הביצוע של נתניהו"

תגובות חריפות במערכת הפוליטית על האישור שהעניק הבוקר (שני) שר הביטחון אהוד ברק לבניית 455 יחידות דיור חדשות בגדה המערבית: ח"כים מהאופוזיצה וכן מתוך מפלגת העבודה מתחו ביקורת על הממשלה ועל ברק והאשימו אותם בגרימת נזק מדיני חמור לישראל.

לדברי חבר הכנסת אופיר פינס, "הזהרנו שברק יהיה קבלן הביצוע של נתניהו, ואכן היום הוא אישר מאות יחידות בהתנחלויות". פינס הוסיף, כי "לא רק שברק לא מפנה מאחזים, הוא נהיה המוציא לפועל של מדיניות הימין. בתוך עשור ברק עבר כל הדרך משלום עכשיו בקמפ דייויד לבניה עכשיו בהתנחלויות".

חבר הכנסת נחמן שי (קדימה) אמר בתגובה כי הודעת שר הביטחון "מזיקה ומקוממת". לדבריו, "הממשלה מנסה לעוור את עיני הציבור בהחלטות מגוחכות שאינן אומרות דבר מבחינת ההתיישבות בשטח, אולם הן מקוממות שלא לצורך את דעת הקהל העולמית כנגד ישראל". הוא הוסיף, כי "ממשלת כן ולא של ישראל נגררת בעל כורחה למשא ומתן אשר צפוי כמובן להיכשל. כך גם אוכלת מדינת ישראל את הדג המסריח וגם מגרשים אותה מן העיר".

לדברי סגן יו"ר הכנסת, ח"כ מגלי והבה (קדימה), "היום הורדו סופית המסכות ומפלגת העבודה לקחה על עצמה באופן רשמי את תפקיד קבלן הביצוע של הליכוד. החלטתו של ברק הינה הוכחה נוספת כי אין עוד זכות קיום למפלגת העבודה כמפלגה עצמאית ושהצעד הנכון ביותר לה ולשריה הינו להצטרף לליכוד".

גם תנועת שלום עכשיו הגיבה על האישור שהעניק שר הביטחון אהוד ברק לבניית יחידות דיור חדשות בגדה. מהתנועה נמסר, כי "המתנחלים מקבלים מממשלת ישראל מתנת חג משמעותית של בנייה בהתנחלויות. עמוק בשטח הגדה ובמרחק עשרות קילומטרים מהקו הירוק אישורי הבנייה הופכים את תוכנית ההקפאה לפארסה מדינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully