וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מספר אישורי הבנייה - מעליב"

ראשי המתנחלים טוענים כי מספר אישורי הבנייה שצפוי לאשר היום אהוד ברק אינו מספק. כמו כן מתרעמים המתנחלים על הענקת אישורים רק בישובים ליד הקו הירוק

אישורי הבנייה עליהם צפוי לחתום היום (שני) שר הביטחון אהוד ברק אינם מספקים את אנשי הימין. בראיון לגלי צה"ל אמר יו"ר מועצת יש"ע דני דיין כי מדובר במספר זעום ואפילו מעליב של יחידות דיור שאושרו" לדברי דיין לא רק המספר בעייתי אלא גם העובדה שמרבית הדירות שאושרו לבנייה נמצאות בהתנחלויות הצמודות לקו הירוק ולא בכל רחבי הגדה. "נראה כי הליכוד השאיר את נושא ההתיישבות בידי העבודה ואהוד ברק".

ברק צפוי לאשר היום בנייה של 400-500 יחידות דיור בהתנחלויות בגדה המערבית. ככל הנראה, מדובר ביחידות דיור שיוקמו בגושי ההתחלויות הקיימים ולא בהתנחלויות מבודדות. ככל הנראה, מדובר ביישום תוכניתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אשר צפוי להודיע על כוונתו לאשר בנייה של אלפי יחידות דיור בשטחים, טרם הכרזה על הקפאת הבנייה.

אמש מתח המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום ביקורת על נתניהו בעקבות הכוונה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות בעת הנוכחית. בטקס הרמת כוסית עם פעילי תנועת הליכוד שהתקיים ברמת גן, אמר השר שלום כי "הקפאת ההתנחלויות כתנאי לפגישה פירושו תשלום המחיר הסופי עוד לפני תחילת המשא ומתן וזה דבר שלא יעלה על הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully