וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיליפינים: חמישה נוסעי מעבורת טבעו למוות

מעבורת שהפליגה בחופי הפיליפינים נטתה באופן פתאומי לצדה וכתוצאה מכך נהרגו 5 בני אדם. כוחות ההצלה חילצו באמצעות רפסודות וספינות את רוב הנוסעים

לפחות חמישה בני אדם נהרגו ו-60 נעדרים לאחר שמעבורת שנשאה 964 נוסעים נטתה הלילה (ראשון) לצדה באופן קיצוני בחופי הפיליפינים. במהלך ההפלגה שיצאה מחצי האי זמבואנגה, אותתה המעבורת על סימני מצוקה ואל המקום יצאו כוחות של משמר החופים הפיליפיני וספינות מטען פרטיות, שהחלו לבצע פעולות לחילוץ 847 הנוסעים ו-117 אנשי הצוות.

עם הגעת כוחות ההצלה לאזור שבו נטתה המעבורת על צדה, הועברו הניצולים לרפסודות ולאחר מכן הם פונו על ידי ספינות מסחריות. מפקד משמר החופים הפיליפיני, וילפרדו טמאיו, סיפר לרדיו מקומי: "יש לנו שני הרוגים ושלושה אחרים שנפצעו". גורם רשמי אחר במשמר החופים סיפר לרשת הטלוויזיה הבריטית BBC כי "אפשרנו לכל הנוסעים לעזוב את המעבורת ולאחר מכן העברנו אותם לכלי שיט מסחריים".

אחד הניצולים סיפר לתחנת רדיו מקומית כי "המעבורת החלה פתאום לזוז ובשל כך מספר אנשים נתקפו בבהלה". הסיבה לתקרית עדיין נחקרת, אולם נמסר כי בעת ההפלגה מזג האוויר באזור היה סביר לחלוטין. כמו כן עדיין לא ידוע בוודאות מה גרם למותם של שניים מהנוסעים ולפציעתם של שלושה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully