וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס: "אין הוכחה שאירן מפתחת נשק גרעיני"

בביקורו באירן, אמר עוד נשיא ונצואלה כי זו זכותה הריבונית של אירן להשיג טכנולוגיה גרעינית ל"מטרות שלום". מוקדם יותר, האשים בכיר באירן את ארה"ב בסיפוק מידע מודיעיני מזויף לאו"ם

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, המבקר באירן, אמר היום (שבת) כי אין כל הוכחה לכך שאירן מפתחת נשק גרעיני, כך נמסר בטלוויזיה האירנית. "אין ולו הוכחה אחת לכך שאירן בונה פצצת אטום", אמר צ'אווס עם נחיתתו היום בטהרן. "אנחנו בטוחים כי אירן לא תוותר על זכותה הריבונית לנסות ולהשיג יכולת גרעינית לצורכי שלום", הוסיף צ'אווס. בנוסף, סיפר צ'אווס כי "ונצואלה מתכוונת להקים "כפר גרעיני" בסיועה של אירן.

הבוקר, האשים בכיר במשטר האירני את ארה"ב בסיפוק מידע מודיעיני מזויף לאו"ם המראה על התקדמות, כביכול, של אירן לקראת פיתוח פצצה גרעינית. לדברי הבכיר, עלי אסגהר, המסמכים שהעבירה ארה"ב לסוכנויות האו"ם אינם מקוריים ולממשלת ארה"ב אין כל מסמכים כאלה.

סוכנויות המודיעין במערב העבירו לאחרונה לידי הסוכנות לאנרגיה אטומית של האו"ם עדויות על פעולותיה של אירן. על פי העדויות אירן עוסקת בחודשים האחרונים בשילוב של העשרת אורניום, ניסויים בחומרי נפץ ושדרוג טילים בצורה המרמזת על ניסיון לפתח ראשי נפץ גרעיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully