וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניזרי צריך לבקש חסות ממדינה ערבית"

ח"כ זאב מש"ס תקף בחריפות את מערכת המשפט והמליץ לשר לשעבר לבקש חסות ממדינה ערבית. "מערכת המשפט פה אטומה. אנחנו נרדפים ושלא יגידו שהעניין העדתי לא קיים"

אסור להשתמש

(באדיבות תחנת הרדיו קול ברמה)

ח"כ ניסים זאב (ש"ס) תוקף בחריפות את מערכת המשפט ומציע לשר לשעבר שלמה בניזרי, שנכנס אתמול לכלא בגין עבירת שוחד, לבקש חסות ממדינה ערבית. בראיון לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה", אמר ח"כ זאב, כי "במקום בנזירי הייתי פונה למלך מרוקו לקבל חסות. לקבל הגנה. אחרי שראיתי שמערכת המשפט דחתה אותו מספר פעמים, הוא היה צריך לבקש חסות ממדינות ערב המתונות. זה דבר שהיה צריך להיאמר, אנחנו לא הפקר, לא בשר תותחים של אף אחד".

כשנשאל הח"כ האם הוא מעדיף חסות של מדינת ערבית על מדינת ישראל? הוא ענה: "כן. מערכת המשפט פה לצערי אטומה. כל מזרחי שמרגיש נרדף צריך לבקש חסות ממדינות ערב המתונות".

לדברי הח"כ, "מי שנבחר מטעם ש"ס צריך לדעת שעלול להיחקר באיזה שהוא שלב. אנחנו נרדפים חד משמעית. שלא יגידו שהעניין העדתי לא קיים, הנושא העדתי בועט, נושם, חי וקיים. תנועת ש"ס מאיימת. הם רואים בנו בעיה אסטרטגית, לא רק חרדית. ש"ס קובעת מדיניות ברוב התחומים כיום. עצם ההשפעה שלנו מהווה עליהם איום".

זאב תקף את שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי ואמר, כי "המקרה של בנזירי הוא עוול הזועק לשמים. במקום לטפל באלימות, ברצח ובפשיעה, מייצרים עבריין פוליטיקאי ולוקחים שופט ספרדי לייפות את זה. אני חבר כנסת וחובתי להעביר ביקורת כאשר רואים דברים לא נכונים. צריך לשאול מה דחף אותו. יש תחושה של רדיפה, של שנאה. יגיע הזמן שהאמרה תהיה ברורה וחד משמעית - נציגי ציבור, לא צריך לפחד מאיש. מחובתנו לעשות זאת.

אתמול פנה בניזרי לפעילי ש"ס בכניסה לכלא מעשיהו ואמר: "אני מודה לכם על כל השנים הטובות. ואני מקווה כי אחזור אליכם במהרה". פרקליטו של בניזרי, עו"ד אבי חימי, אמר כי מרשו יבקש חנינה מנשיא המדינה שמעון פרס. יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דוד אזולאי (ש"ס), שהיה מחוץ לכותלי הכלא, אמר כי "בית המשפט קבע תקדים על גבו של אדם חף מפשע שלא לקח כסף לכיסו. אפילו העד נגדו משה סלע אמר שהינו מלא חרטה. היום אנו מגיעים לכאן בתחושה קשה".

גם יו"ר ש"ס השר אלי ישי הגיע אתמול לבית הכלא מעשיהו. ישי אמר "זה יום קשה מאוד, כל מפלגת ש"ס נמצאת כאן. מדובר באיש יקר וחבר קרוב, ואנו לא מפקירים חברים. אני תקווה שהנשיא פרס לפחות יקצר את עונשו של בניזרי, זו זעקת הציבור כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully