וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבבות חוגגים עם מדונה בפארק הירקון בת"א

החלה ההופעה הגדולה של מלכת הפופ מדונה בישראל, שפתחה עם "Candy Shop" מתוך אלבומה הנוכחי. כ-50 אלף צופים גודשים את הפארק

הלו ישראל" - כך פתחה מלכת הפופ מדונה בשאגה את הופעתה הראשונה בישראל כשהיא זוכה לתגובה חמה ואוהבת מיותר מ-50 אלף צופים הממלאים את פארק הירקון מפה לפה. "על זה אני מדברת תל אביב", היא הלהיבה את ההמון שהגיב במחיאות כפיים סוערות.

במהלך המופע בחרה מדונה לשנות את סדר ההופעה שלה ולהוסיף מחווה מיוחדת למלך הפופ מייקל ג'קסון, קטע שלא נכלל עד כה בהופעותיה. במסגרת המחווה עלה לבמה רקדן שביצע כמה מצעדיו הידועים של הזמר המנוח כשמדונה מפצירה בקהל "בואו ניתן כבוד למלך הפופ".

מדונה פתחה כצפוי עם להיטה "קנדי שופ" כשהיא רכובה על כס מלוכה נייד בצורת האות M בלבוש שחור מינימלי. לאחר מכן שרה את השיר "Beat Goes On" מאלבומה האחרון "Hard Candy" - כאשר בסופו שאלה את הקהל: "אתם מוכנים, מאדר-פאקרס?" והמשיכה לשירה הידוע Human Nature כשהיא מנגנת על גבי גיטרה ומלהיבה את הקהל.

בשלב מאוחר יותר במופע כאשר ביצעה מדונה פעלול במסגרתו קפצה בין שני חבלים, צרחה לעבר הקהל: "אני צריכה את התמיכה שלכם תל-אביב!" וביצעה את התרגיל לקול תשואות הנוכחים. בהמשך אף העבירה את המיקרופון בין הנוכחים בקהל ואיפשרה להם לשיר קטעים מאחד השירים במופע.

היסטריית מדונה בפארק הירקון בתל אביב החלה הערב באיחור אופנתי של יותר מחצי שעה. 50 אלף מעריצים שילמו ממיטב כספם כדי לבוא ולראות את ההופעה, לילה לפני שסיבוב ההופעות העולמי, Sticky & Sweet, מגיע לקצו. לפני ההופעה הקפיץ את הקהל הדי ג'יי העולמי פול אוקנפולד. על הבמה הופיעו רקדנים שחיממו את האווירה לקראת הרגע הגדול.

ההופעה של מדונה היא אחת ההפקות הגדולות והמורכבות שידעה ישראל. בהופעה עצמה נעזרת ב-17 רקדנים, מכונית מרצדס משנת 1929, 8 תלבושות מלאות ו-2 טון קרח שיסופקו מאחורי הקלעים. במאי המופע הוא ג'יימי קינג, שהפיק את סיבובי ההופעות של מדונה החל משנת 2001 (“Drowning World") ואחרי גם ל"קונפשנז טור" שנחשב לאחת מפסגות הקריירה של מדונה. המופע ה-85 יהיה כאמור האחרון בסיבוב שנמשך שנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully