וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר הרצח: אסף גולדרינג התגרש

ליזה ואסף גולדרינג, הנאשם ברצח בתו הפעוטה נעה, היו אמורים לקיים במקור דיון לשלום בית, אך לאחר הרצח שינתה האם את הדיון למתן גט

ליזה ואסף גולדרינג התגרשו היום (שלישי) בבית הדין הרבני בירושלים. הדיון במתן הגט שהתקיים היום, היה במקור דיון לשלום בית, שנקבע לבקשתה של ליזה לפני רצח בתם, נעה. לאחר הרצח הדיון שונה לדיון למתן גט. הטיפול במתן הגט נעשה על ידי הרבנית ברוריה זבולוני (איפרג'ן).

אסף גולדרינג נאשם כי רצח את בתו נעה בת ה-3 בסוף יולי. מכתב האישום עולה, כי גולדרניג נטל ניילון נצמד, ניגש אל נעה, אשר ישנה באותה העת במיטתו, הידק את הניילון לפניה תוך שהוא חוסם את כל דרכי נשימתה, עד אשר הפסיקה לנשום.

עוד עולה, כי גולדרינג וידא כי ליבה של נעה חדל לפעום ורק אז הסיר את הניילון מפניה, פשט את בגדיה אשר התלכלכו והלבישה בבגדים נקיים. לאחר מכן ניסה גולדרינג לשים קץ לחייו באמצעות נטילת כדורים.

כתב האישום, שהוגש באוגוסט, מגולל את מסכת האירועים הטרגית שהביאה לרצח. על פי כתב האישום, אסף וליזה התחתנו בשנת 2005. בשנת 2006 נולדה בתם נעה. בשנת 2008 עלו הנישואים על שרטון וליזה החליטה לעזוב את הבית ולעבור לגור בירושלים. בעקבות כך עבר גולדרינג לירושלים להתגורר עם ליזה ונעה זאת בניסיון לשקם את הנישואים.

ביוני 2009 עלו שוב הנישואים על שרטון וגולדרינג חזר להתגורר בבצרה. בשלב זה הבין גולדרינג כי ליזה מתכוונת להתגרש ממנו וחשד שהיא מסיתה את נעה נגדו. ב-24 ביולי, בהתאם לסיכום בין גולדרינג לליזה, לקח גולדרינג את נעה מירושלים לבצרה. יום למחרת, סמוך לשעה 2:00 , גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותה של נועה, וזאת על מנת לפגוע בליזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully