וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרכים מובילות להופעה של מדונה

הכבישים הסמוכים לפארק הירקון ייסגרו בחלקם לתנועה לקראת הופעותיה של מדונה. התחבורה הציבורית תתוגבר. כ-60,000 חובבי מדונה צפויים לגדוש את איזור המופע

עשרות אלפי בני אדם צפויים להגיע להופעה של מדונה הערב בפארק הירקון, ובמקום צפויים עומסי תנועה כבדים. לא רק מדונה תכביד על התנועה במקביל להופעה שלה תיפתח בגני התערוכה הסמוכים "ועידת המוסיקה של הייניקן", שבה יופיעו הערב הלהקות "דינוזאור ג'וניור" ו"פיית נו מור". הופעותיה של מדונה ו"ועידת המוסיקה" יתקיימו משני צדי שדרות רוקח ולמקום צפויים לבוא כ-60,000 איש.

לקראת גל ההופעות ששוטף את תל אביב הערב חלו שינויים בסידורי התנועה. היציאה לשדרות רוקח מאיילון צפון תיסגר והתנועה תופנה למחלף קק"ל. דרך נמיר תיסגר ולא תתאפשר תנועה למזרח. צומת שיטרית רוקח ייסגר והתנועה תופנה ימינה לבני אפריים. בכל מקרה מתבקשים הנהגים שלא מתעתדים להגיע להופעה לנסוע בדרכים חלופיות ולהימנע ככל הניתן מהגעה לאיזור.

הבאים למופע יופנו לחניוני האיזור – רידינג, הספורטק, הגולפיטק, רפידים וכו'. אוטובוסים יועמדו לרשות באי המופע על מנת להביאם למתחם המופע. ההסעות יהיו בתשלום. מדובר באוטובוסים נוספים של חברת דן שייצאו משני מוקדים עיקריים: בית העלמין בקריית שאול וחניון רידינג, שבהם ניתן יהיה להחנות כלי רכב ולהגיע לבית העלמין בקריית שאול וחניון רידינג.

ציפי לבני ומדונה יוצאות ממסעדה בתל אביב. יוני טובלי
ציפי לבני ומדונה יוצאות ממסעדה בתל אביב/יוני טובלי

ההנחיות המשטרה: המגיעים מכיוון צפון מתבקשים לנסוע על דרך נמיר, לפנות ימינה בצומת רוקח ולהחנות באחד מהחניונים הבאים: חניון רידינג, חניון הספורטק או חניון הגולפיטק. המגיעים מכיוון איילון דרום וברשותם תווי חנייה למופע מתבקשים להגיע למחלף רוקח, לפנות ימינה ולהיכנס לחניון גני התערוכה. המגיעים מכיוון איילון דרום ואין ברשותם תו חנייה יופנו על ידי השוטרים לחניוני ה"דרייב אין", חניון רפידים וחניוני ה"רב-ספורט" ברחוב שטרית. המגיעים מרחוב בני אפרים יופנו בצומת שטרית לחניוני הטניס והאתלטיקה, וכן לחניון שברחוב רפידים. קהל המגיע מכיוון רמת גן ובני ברק מתבקש להגיע לחניוני איצטדיון רמת גן.

כמו כן תתוגבר התחבורה הציבורית – תנועת הרכבות ואוטובוסי דן ואגד בתחילתו ובסיומו של המופע על מנת להתמודד עם הקהל הרב. למגיעים ברכבת, הירידה מהרכבת תהיה בתחנת האוניברסיטה. באוטובוס, ניתן יהיה להגיע בקווי דן 21, 27, 28, 47, 48, 113, 247 (תחנת הורדה רוקח), ו-40, 42, 52 , 57, 67, 92 (תחנת הורדה קניון איילון).

כל הכרטיסים למופע הראשון של מדונה נמכרו. כ-60,000 חובביה של הזמרת צפויים לגדוש את איזור המופע. הסידורים המפורטים תקפים גם למופע השני של הזמרת שייערך מחר בפארק. החל מהשעה 16:00 בכל יום, תעמיד משטרת מחוז תל-אביב מוקד טלפוני מאויש שייענה לשאלות בנושא התנועה. מספר המוקד הוא 03-6801982/3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully