וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזכורת: הפרשיות שנסגרו ללא כתב אישום

לא בכל המקרים הצליחה המשטרה לגבש מספיק ראיות לכתב אישום. תזכורת ל-3 הפרשיות בהן נקשר שמו של ראש הממשלה לשעבר, אך הסתיימו לבסוף ללא אישום

כתבי האישום שהוגשו היום (ראשון) נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ומנהלת לשכתו שולה זקן הם השלב האחרון בשרשרת ארוכה של חקירות וחשדות נגד ראש הממשלה לשעבר. לא בכל המקרים הצליחה המשטרה לגבש מספיק ראיות לכתב אישום. הנה תזכורת לכל הפרשיות בהן נקשר שמו של ראש הממשלה לשעבר, אך הסתיימו לבסוף ללא אישום:

בפרשת הבית ברחוב כרמיה חקרה המשטרה חשד, לפיו קיבל אולמרט הנחה של כ-320 אלף דולר ברכישת דירה בבית במושבה הגרמנית בירושלים, בתמורה לזירוז אישורי בנייה חריגים בעירייה. אולמרט הכחיש את החשד נגדו מכל וכל.

בפרשת בנק לאומי נחשד אולמרט כי במהלך הפרטת הבנק, כשכיהן כשר התעשייה, המסחר והתעסוקה בנובמבר 2005, היטה את המכרז לטובת מקורבו איש העסקים האוסטרלי פרנק לואי. אולמרט נטל חלק פעיל בהפרטה והביא לשינויים בתנאי המכרז, כולל שינוי שיטת החישוב של מחיר מימוש האופציות שיינתנו במכרז. לפי החשד, נועדו השינויים לסייע ללואי. כאמור, גם במקרה זה לא הוגש כתב אישום.

פרשייה נוספת בה נחקר אולמרט היא פרשת המינויים הפוליטיים במרכז לעסקים קטנים. החקירה נפתחה בעקבות דו"ח מבקר המדינה, ש"זיהה חשד לפלילים" בהתנהלות אולמרט. המבקר קבע כי בעת שכיהן כשר התמ"ת, הוא ומנכ"ל משרדו רענן דינור העבירו שורה של מינויים פוליטיים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים של חברי מרכז ליכוד שלא היו ראויים לתפקידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully