וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי כהן: "כשוטר אני מודאג ממצב האלימות"

מפכ"ל המשטרה אמר כי תפקיד המשטרה הוא לדאוג לביטחון הציבור אך האחריות לטיפול בבעיה מוטלת על כל הגופים הממשלתיים. "הפיתרון הוא דרך המערכת המשפטית והחברתית"

"אני בתור אזרח וגם בתור שוטר - מודאג מהמצב כיום, ואלימות כזו לא צריכה לעבור על סדר היום", כך אמר הבוקר מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן בריאיון משותף לגלי צה"ל ורשת ב'. המפכ"ל הוסיף כי תפקיד המשטרה הוא לדאוג לביטחון הציבור אך האחריות לטיפול בבעיה מוטלת על כל הגופים הנוגעים בעניין זה. "אנחנו זה רק הפיתרון המקומי והעירוני. חייבים לתת גיבוי מלא למשטרה, כדי שאמון הציבור בנו יהיה שלם. הפיתרון הוא דרך החינוך, והמערכת המשפטית והחברתית".

המפכ"ל התייחס גם לאלימות החרדים בהפגנות בירושלים נגד פתיחת חניון קרתא ואמר כי "זכותם להפגין, אבל יריקות על שוטרים וצעקות נאצים לא יעבורו בשתיקה".

המפכ"ל הביע בנוסף תמיכה בהחלטת ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לפתוח את החניון בשבת, ואמר "בסוגייה הזו צריך לנקוט בסובלנות רבה. אנחנו חושבים שירושלים צריכה לשמור על ציביון מיוחד - אבל אנחנו רק המבצעים של החוק".

אתמול התחדשו המהומות בירושלים. מאות חרדים התקדמו לעבר חניון קרתא ליד העיר העתיקה בירושלים והתעמתו עם השוטרים שניסו לעצור אותם ולמנוע את חסימת הרחובות. 14 חרדים נעצרו בגין הפרות סדר בצומת הרחובות שבטי ישראל-הנביאים. במהלך ההפגנות האלימות נפצעו 4 שוטרים מידויי אבנים וממכות. שניים טופלו במקום ושניים נלקחו לקבלת טיפול בבית החולים. מצבם של השוטרים קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully