וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: החשודים בחטיפת הילדה כפרו באשמה

בני הזוג החשודים בחטיפתה של ג'ייסי לי דוגארד כשהייתה בת 11 והחזקתה במשך 18 שנים בביתם כפרו בהאשמות נגדם. כמו כן, נערכו חיפושים בביתם אחר ראיות למקרי רצח שלא נפתרו

הזוג החשוד בחטיפתה של הילדה בת ה-11 ג'ייסי לי דוגארד והחזקתה במשך 18 שנים בביתם, כפרו באשמה בעשרות סעיפי אישום שהוגשו כנגדם הלילה (שישי). כמו כן, המשטרה ערכה חיפוש בביתם אחר ראיות הקשורות למקרי רצח של פרוצות בשנות ה-90'.

בית המשפט באל דוראדו האשים את פיליפ גארידו בן ה-58 ואישתו ננסי, ב-29 סעיפי אישום, לרבות חטיפה למטרות מין, מעשים מגונים בילד ואונס. בני הזוג לא דיברו בבית המשפט, ועורך דינם ענה בשמם לסעיפי האישום. גארידו, שבעבר ריצה עונש מאסר בגין ביצוע מעשה אונס, נראה שקט ורגוע בבית המשפט.

אמש, אמר שריף מחוז קונטרה-קוסטה שבארצות הברית, וורן ראף, כי ייתכן שהמשטרה פספסה הזדמנות להציל את ג'ייסי לי דוגארד כבר לפני שלוש שנים. דוגארד נחטפה בגיל 11 מפתח ביתה לפני כ- 18 שנה.

"בנובמבר 2006, התקשר מטלפן אלמוני למוקד החרום", סיפר השריף. "הוא סיפר שילדים צעירים חיים באוהלים בחצר בית בשכונתו. הוא כינה את בעל הבית בו ראה את האוהלים 'פסיכוטי בעל התמכרות מינית'. יצרנו עם החשוד מגע בחצר ביתו. השוטר ששלחנו קבע שאין התנהגות פלילית, והזהיר את החשוד שיש מגבלות באשר למגורים בשטח פתוח בשכונת מגורים".

"הוא לא נכנס ולא ביקש להיכנס לחצר. זאת לא תוצאה סבירה. כארגון היינו צריכים להיות חקרניים יותר ולבדוק את העניין", סיכם השריף.

שלשום נכנסה דוגארד לתחנת משטרה בקליפורניה והודיעה כי היא הנעדרת שנחטפה מתחנת אוטובוס ילדים באגם טאהו ב-1991. דוגארד הרתה לגרידו כתוצאה ממקרי אונס רבים ונולדו לה שתי בנות, כיום בנות 11 ו-15. גם הן הוחזקו בחצר הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully