וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "פספסנו הזדמנות להציל החטופה"

הפספוס הנורא: שוטר בארה"ב חקר לפני שלוש שנים את החשוד בחטיפת ג'ייסי לי דוגארד בפתח ביתו, אך נמנע מלהיכנס לחצר הבית, שם שהתה. אתמול נחלצה לאחר 18 שנים

שריף מחוז קונטרה-קוסטה שבארצות הברית, וורן ראף, אמר אמש (שישי) כי ייתכן שהמשטרה פספסה הזדמנות להציל את ג'ייסי לי דוגארד כבר לפני שלוש שנים. דוגארד נחטפה בגיל 11 מפתח ביתה לפני כ- 18 שנה.

"בנובמבר 2006, התקשר מטלפן אלמוני למוקד החרום", סיפר השריף. "הוא סיפר שילדים צעירים חיים באוהלים בחצר בית בשכונתו. הוא כינה את בעל הבית בו ראה את האוהלים 'פסיכוטי בעל התמכרות מינית'. יצרנו עם החשוד מגע בחצר ביתו. השוטר ששלחנו קבע שאין התנהגות פלילית, והזהיר את החשוד שיש מגבלות באשר למגורים בשטח פתוח בשכונת מגורים".

"הוא לא נכנס ולא ביקש להיכנס לחצר. זאת לא תוצאה סבירה. כארגון היינו צריכים להיות חקרניים יותר ולבדוק את העניין", סיכם השריף.

שלשום נכנסה דוגארד לתחנת משטרה בקליפורניה והודיעה כי היא הנעדרת שנחטפה מתחנת אוטובוס ילדים באגם טאהו ב-1991. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, החוטף הוא עבריין מין בשם פיליפ גארידו. דוגארד הרתה לגרידו כתוצאה ממקרי אונס רבים ונולדו לה שתי בנות, כיום בנות 11 ו-15. גם הן הוחזקו בחצר הבית.

בבוקר ה-10 ביוני 1991, כשג'ייסי היתה בת 11, היא עזבה את בית משפחתה כדי לעלות בזמן לאוטובוס ההסעות לבית הספר. אביה החורג השקיף מבעד לחלון כמו בכל בוקר, ופתאום ראה מכונית אפורה מדגם סדאן עוצרת. מישהו חטף את ג'ייסי והמכונית נסעה. המשטרה המקומית הגיעה למקום האירוע במהירות ואך היו עדי ראיה, אך הילדה לא נמצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully