וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה ששבה לאחר 18 שנה ילדה בנות לחוטף

ג'ייסי לי דוגארד מארה"ב שנחטפה לפני 18 שנה בדרכה לבית הספר והוחזקה בחצר האחורית של חוטפה, ילדה ככל הנראה שתי בנות לאחר שנאנסה על ידו

כלי התקשורת בארצות הברית החלו לחשוף הלילה (שישי) את פרטי חייה של ג'ייסי לי דוגארד ששבה לביתה לאחר ששהתה בשבי חוטפיה במשך 18 שנה. על פי הדיווחים החזיק אותה חוטפה של דוגארד, עבריין מין בשם פיליפ גארידו, בחצרו האחורית וככל הנראה אנס אותה מספר פעמים. כתוצאה ממקרי האונס נולדו לדוגארד שתי בנות, כיום בנות 11 ו-15 שהוחזקו גם הן בחצר.

לדברי אחד מחוקרי המשטרה במחוז אל דוראדו, דוגארד, שנחטפה ברחוב בעת שהלכה לכיוון תחנת האוטובוס בדרכה לבית הספר, הוחזקה במתחם נסתר בתוך החצר האחורית של ביתו של גארידו. זהותו של גארידו נחשפה כאשר שוטר ראה את אותו מחלק חומר דתי באוניברסיטת ברקלי בליווי שתי ילדות. המראה עורר את חשדו של השוטר וגארידו, השוהה בתקופת מבחן לאחר שהורשע באונס בשנות השבעים, זומן לקצין המבחן שלו.

כאשר הגיע גארידו מלווה באשתו, בשתי הילדות ובאישה נוספת בשם אלישיה, התעורר חשדו של קצין המבחן שלא הכיר את אלישיה. קצין המבחן פנה למשטרה שזיהתה את אלישיה בתור דוגארד. מחקירת המשטרה עולה כי הילדות הן ככל הנראה בנותיה של דוגארד שהוחזקו איתה בחצר. בחיפוש בביתו של גארידו אף נמצאה מכונית התואמת את תיאורו של הרכב בו נחטפה דוגארד. היום יוגשו כתבי אישום נגד גארידו ואישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully