וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה שליט: "לא נקבל עוד תירוצים"

אמו של החייל החטוף נשאה דברים במצפה הילה לרגל יום הולדתו הרביעי בשבי: "גם הערב אני רוצה לבקש ממך סליחה ענקית. סליחה על שלא הצלחנו לשמור עליך"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

אמו של החייל החטוף גלעד שליט, אביב שליט, תקפה הערב (חמישי) את מקבלי ההחלטות ואמרה ש"לא יתקבלו יותר תירוצים", בדברים לציון יום הולדתו הרביעי בשבי. בברכה שקראה בבית המשפחה במצפה הילה, אמרה אביבה כי "היית נער כשנפרדנו לפני 1160 ימים, והיום אתה בחור צעיר אשר מתמודד לבד עם גורלו. הערב כשאנו מציינים את יום הולדתך ה-23 שחל מחר אני מקווה שאתה שומע את קולי אי שם בחשכה".

"אני רוצה שתדע, אם אתה שומע, שרבים האנשים מלבד המשפחה שמחכים כבר שתחזור וחושבים שהגיע הזמן שתחזור הביתה". אביבה ציינה את החברים, השכנים, הפעילות והפעילים ש"עושים ימים כלילות בהתנדבות למען שחרורך". היא ציינה גם את הורי חיילי צה"ל, ש"בוחנים בדאגה רבה כיצד מתייחסת המדינה לבניה שנשלחו למשימה ולא חזרו".

אביבה שליט העלתה שוב את הטענה כי הפלסטינים בעזה "משלמים מחיר כבד על ההרפתקה של מנהיגיהם כבר מעל לשלוש שנים, ושאינם יכולים להביע את מחאתם ותסכולם". לדבריה, "גם משפחות האסירים, שיכלו להיות כבר החג הזה בביתם, מחכים ומייחלים ליום שתחזור הביתה".

היא המשיכה ואמרה כי "גם הערב אני רוצה לבקש ממך סליחה ענקית. סליחה על שלא הצלחנו לשמור עליך ולמנוע ממך את הסבל הרב שאתה עובר. סליחה שלא הצלחנו להחזירך הביתה למרות המאמצים הרבים שלא חסכנו".

היא סיכמה את דבריה והבטיחה כי "נמשיך ולא נרפה בפעילות ללא הפסקה, ללא לאות וללא הנחות לאף אחד". לדבריה, "נגמרו התירוצים וכל ההסברים השופעים והמלומדים. אנו ממתינים בציפייה דרוכה ומייחלים לראות אותך ולחבק אותך בקרוב מאוד בריא ושלם כאן בבית".

"ברק קבר חייל חי בעזה"

יום הולדתו של שליט חל מחר באופן רשמי, אך כבר הערב עשרות צעירים מפגינים לציון האירוע מול בסיס הקריה בתל אביב.

המפגינים נשאו שלטים, עליהם נכתב בין השאר: "בן 23 בשבי", "רוצים אותו בבית, רוצים אותו עכשיו", "אדוני הרמטכ"ל, שכחת חייל בעזה" ו-"ברק קבר חייל חי בעזה". הצעירים פרסו דגל עם תמונה של שליט על כיסא והרימו אותו 23 פעמים ועוד פעם אחת לשנה הבאה. בנוסף, הם שרים שירי יום הולדת.

מוקדם יותר הודה ראש הממשלה בנימין נתניהו לגרמניה על עזרתה במשא ומתן לשחרור שליט. בכך, למעשה, הודה נתניהו בתפקידה של גרמניה בתיווך בין חמאס לישראל. לדבריו, "אני מודה לגרמניה על הסיוע בניסיון לשחרר את גלעד שליט, אני מעלה את עניינו בכל פגישה עם מנהיגי העולם". נתניהו אמר את הדברים במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר הפגישה עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה אתמול, כי יש תזוזה משמעותית במגעים לשחרור שליט וכי העסקה לקראת סיכומים אחרונים. בנוסף, אתר פלסטיני דיווח כי ראש הביון הגרמני מתווך בעסקה לשחרור שליט. גורם המקורב למו"מ, מסר שהעסקה קרובה לסיום בעקבות התערבות המתווך החדש, בשיתוף התיווך המצרי.

(עדכון ראשון: 18:27)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully