וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בדיחה: פולנייה תבעה את כלתה השחורה

אם יהודיה תובעת את כלתה השחורה בגין הוצאת דיבה. האישום: הכלה, קומיקאית במקצועה, מציירת את האם כגזענית בבדיחותיה

הקוראים שמתפארים (או לחליפין, מתלוננים) בכך שאמם היא האמא היהודייה - פולניה האולטימטיבית, עומדים להתאכזב: בניו יורק נמצאה אם האמהות היהודיות-פולניות. לפניכם עוד סיפור, כה מוכר, של סכסוך במשפחה יהודית על רקע אי שביעות רצון האם מכלתה. רות זפרין, אמו של עורך הדין מארק זפרין מניו יורק, הגישה נגד כלתה האפרו-אמריקאית תביעה נגדית לאחר שהאחרונה האשימה אותה בגזענות. כל פורסם היום (חמישי) בצהובון "ניו יורק פוסט".

מארק זפרין נשוי לסונדה קרונקוויסט, אפרו-אמריקאית בעלת שורשים בשבדיה ובעלת שם פרטי הינדואיסטי שחונכה כקתולית, התגיירה לאחר שהתחתנה עם מארק זפרין לפני 11 שנים. היא קומיקאית במקצועה ולברי בלעה, נוהגת להשתמש במוצאה המעורב כנושא לבדיחות.

"מוצאה של סונדה מעורב וכמה מהבדיחות שלה מדברות על המתחים של כניסת אישה שחורה למשפחה יהודיה", אמר זפרין. "היא מספרת את הסיפורים בנימה הומוריסטית, ללא כל כוונה לפגוע", הוסיף.

עם זאת, רות, האם הפולניה, אינה רואה את הדברים בצורה דומה. לטענתה, הבדיחות של כלתה הן הוצאת דיבה ומציירות אותה כגזענית והיא דורשת מבית המשפט לקנוס אותה בפיצויים כספיים. על התביעה חתומים גם אחותו של מארק זפרין, שלי אדלמן ובעלה ניל.

"אני מצדד באשתי", אמר זפרין ל"פוסט". לדבריו, משפחתו לא טרחה אפילו להביע את אי שביעות רצונה מסונדה קרונקוויסט והבדיחות שלה לפני שהוגשה התביעה. "התביעה היא מגוחכת. מדוע לתבוע את אחיך כשהוא בעצמו עורך דין"?" , תהה מארק. לדבריו, אישתו היא "סופר וומן" ורוחשת כבוד רב לאמו. לגבי הסכסוך עם משפחתו, אמר: "איני יודע מה יקרה. מעולם לא הבנתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully