וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "גלעד משלם לבדו את מחיר כשלון"

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, פרסם היום (חמישי) הודעה לרגל יום ההולדת ה-23 של בנו. לדבריו, "כאשר גלעד "חוגג" את יום הולדתו ה-23, והרביעי בשבי החמאס, אנחנו אומרים למקבלי ההחלטות כי גלעד כבר שילם את המחיר המלא על המחדלים ועל ההתנהלות הכושלת של ישראל בשלוש השנים האחרונות, וכצפוי אף אחד לא "מתנדב" לחלוק איתו את הכישלון והוא נושא אותו לבדו, על גבו, בחושך, בבידוד מוחלט כבר שנה רביעית בשבי. מגיע לגלעד לחזור הביתה ומהר". אתמול נפגש חגי הדס, הנציג הישראלי במשא ומתן לשחרור שליט, עם נעם שליט לפגישת עדכון.

אתמול אמר שר הביטחון אהוד ברק, כי "אנו נשארים מחוייבים פיקודית וערכית להביא את גלעד שליט הביתה, ונמשיך בכל מהלך אפשרי וראוי אך לא בכל מחיר", ברק אמר את הדברים בכנס "העיר" לחינוך במדיטק בחולון, לאחר במהלך היום התקבלו דיווחים ברשתות ערביות כי חלה התקדמות בעסקה לשחרורו של גלעד שליט.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מדווחת כי יש תזוזה משמעותית במגעים לשחרור החייל החטוף גלעד שליט וכי העסקה לקראת סיכומים אחרונים. הבוקר דיווח אתר פלסטיני כי ראש הביון הגרמני מתווך בעסקה לשחרור שליט. גורם המקורב למו"מ, מסר שהעסקה קרובה לסיום בעקבות התערבות המתווך החדש, בשיתוף התיווך המצרי. לדבריו, נראה כי הצדדים המעורבים החליטו באופן משותף לא להודיע לכלי התקשורת על התיווך הגרמני ועל ההתקדמות.

משלחת של בכירי חמאס בראשות ד"ר מחמוד א-זהאר ומפקד הזרוע הצבאית אחמד ג'עברי עזבה את רצועת עזה דרך מעבר רפיח לכיוון קהיר, על מנת לקיים פגישות שהוגדרו 'מכריעות' עם אנשי הביטחון המצרי. בפעם האחרונה שבה משלחת דומה לקחה חלק במגעים לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, היתה במרץ, בסוף כהונת אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully