וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח: 150 דירות חדשות ליהודים במזרח י-ם

עמותת "עיר עמים" פרסמה דו"ח הטוען שמתחילת השנה אושרה הקמתן של 150 יחידות דיור בשכונות מזרח ירושלים. "הקמת הדירות עלולה לסכל כל אפשרות עתידית לפתרון"

דו"ח חדש שפרסמה היום (חמישי) עמותת "עיר עמים" חושף כי במחצית הראשונה של שנת 2009 קודמו במזרח ירושלים תוכניות לבניה של 150 יחידות דיור חדשות העתידות לאכלס 750 מתנחלים נוספים. על פי הדו"ח הדירות ממוקמות באזורים רגישים במיוחד במזרח העיר. עוד עולה מהדו"ח כי קודמו גם תוכניות לבניית מבני ציבור כגון בתי כנסת ומקוואות באזורים אלה.

"התוכניות שנחשפו לאחרונה והפינויים שנלוו לכך שואפים להרחיב באופן ניכר את ההתנחלויות והם מעוררים דאגה מיוחדת", אמרה מנכ"לית העמותה יהודית אופנהיימר. "הוספת 150 יחידות דיור למתנחלים באזור שמהווה את סלע המחלוקת הישראלית – פלסטינית עלולה לסכל כל אפשרות עתידית לפתרון מדיני מוסכם של הסכסוך. במספר מקרים התנחלויות אלה מבתרות שכונות פלסטינית, פוגעות באוכלוסיה הקיימת ועלולות להצית איזור רגיש ביותר זה".

"עיר עמים" היא עמותה הפועלת להפיכתה של ירושלים לעיר שוויונית ויציבה פוליטית. הדו"ח שפרסמה מפרט גם מהלכים נוספים העלולים להשפיע על עתיד הסכסוך באזור. לטענת העמותה ייתכן שבוצעו מספר רכישות של שטחים אשר טרם פורסמו לציבור בסמיר עמיס בצפון ירושלים, בבית חנינא, בג'אבל מוכבר וברובע המוסלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully