וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד הנער שהתעלל בגור חתולים

ביהמ"ש האריך ב-6 ימים את מעצרו של הנער החשוד בהתעללות בחתולים בפ"ת. מעצרו התאפשר בזכות סרטון שבו הוא נצפה הורג חתול בעזרת אבן. אזהרה: תמונות קשות לצפייה

לבית המשפט לנוער בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד הנער החשוד בהתעללות בגור חתולים בעיר. בנוסף, האריך היום בית המשפט (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של הנער החשוד בהתעללות בבעלי חיים והריגת חתול. הדיון הבא בעניינו של הנער ייערך ביום שני הבא.

מכתב האישום עולה, כי הנער התעלל בחיות מחמד במשך שנים. הוא נהג לבעוט בהן ולזרוק עליהן אבנים מאז שהיה בכתה ו'. עוד נכתב כי המעשים המיוחסים לנער "מזעזעים באכזריותם. במעשיו מוכיח הנאשם כי לשלול את המסוכנות שלו ולכן עליו להישאר במעצר".

מעצרו של הנער התאפשר הודות התלונה שהגישה אמש עמותת תנו לחיות לחיות הגישה במחלק הנוער במשטרת פתח תקווה בגין חשד להתעללות בבעלי חיים והריגת חתול. עם הגשת התלונה הגישו נציגי העמותה גם סרטון וידאו המתאר את האירוע. בחקירה שנפתחה במשטרת פתח תקווה נעצר עוד באותו הערב נער תושב העיר שטרם מלאו לו 17 שנים.

הנער נחקר בנוגע לחשדות המיוחסים לו והודה כי מדובר באירוע מלפני כשלושה חודשים. עוד סיפר הנער כי התעלל ורצח חתול בנוכחות ילדים אחרים ברחבת בית הספר בו הוא לומד, בשעה שחיכו להסעה שתיקח אותם לביתם בתום יום הלימודים. הנער הודה בחקירתו כי הוא התעלל בחתולים עשרות פעמים, מאז היה בכיתה ו'. היום הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה בחשד להתעללות בעשרות חתולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully