וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב מרדכי אליהו הוכנס לניתוח חירום

הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו עובר בשעה זו ניתוח חירום בבית החולים שערי צדק. אתמול פונה הרב אליהו לבית החולים לאחר שאיבד את הכרתו

הידרדרות במצבו של הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו בן ה-80. הרב אליהו הוכנס היום (שלישי) לניתוח חירום, לאחר שהבוקר עבר בדיקות. במגזר החרדי התבקשו להתפלל לשלומו של הרב מרדכי אליהו. הרב איבד אתמול את הכרתו בביתו בשכונת גבעת שאול בירושלים, לאחר כמה דקות חזר הרב להכרתו ופונה לבית החולים שערי צדק בעיר.

קצת אחרי השעה 14:20 אתמול התקבל דיווח במוקד מד"א על אדם מחוסר הכרה ברחוב כנפי נשרים בירושלים. כונני הצלה שהגיעו למקום דיווחו כי מדובר ברב אליהו. רופא מד"א שהגיע לבית החליט על פינויו של הרב לבית החולים שערי צדק. לפני כשנה וחצי אושפז הרב בבית החולים לאחר שלקה בהתקף לב. כמה שבועות מאוחר יותר בעת בדיקה שגרתית התדרדר מצבו והוא הובהל לחדר הניתוח של טיפול נמרץ לב, מצבו היה קשה ואלפי אנשים נקראו להתפלל לשלומו.

הרב מרדכי אליהו, נבחר בשנת 1983 לשמש כרב הראשי לישראל במקומו של הרב עובדיה יוסף וכיהן כרב הראשי יחד עם הרב אברהם אלקנה שפירא, שהיה הרב הראשי האשכנזי, עד שנת 1993. הרב אליהו נודע כמנהיג הרוחני של הציבור הדתי לאומי, והוא ידוע בפסיקותיו ההלכתיות המחמירות, זאת בניגוד לשיטתו של מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף. במהלך השנתיים האחרונות אושפז הרב שלוש פעמים בבתי החולים, לאחר שלקה באירועים מוחיים ובדום לב. הרב היה במצב קריטי אבל חזר לעצמו בנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully