וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת אב ובנו: "לא מסוגל לפגוע בזבוב"

לפני כניסתו לדיון בהארכת מעצרו אמר תושב הכפר מרר בן 41, החשוד בדריסתם למוות אמש של ארי אכדרי, בן 51, ובנו עידו אכדרי, בן 25 כי הוא מצטער: "לא יודע מה קרה לי"

"אני לא יודע מה קרה לי. אני אפילו לא מסוגל לפגוע בזבוב. אני כואב את מה שעובר על המשפחה, אבל אני בטוח שלא נרדמתי". כך אמר היום (שני) תושב הכפר מרר בן 41, החשוד בדריסתם למוות אמש של ארי אכדרי, בן 51, ובנו עידו אכדרי, בן 25. בתאונת דרכים שאירעה סמוך למחלף אליקים שבצפון. החשוד אמר את הדברים בעת כניסתו לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט. גופות האב והבן נשלחו למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

השניים נהרגו אמש בתאונת דרכים שאירעה סמוך למחלף אליקים שבצפון. נהג רכב פרטי התקשר בשעה 20:00 לערך למשטרה וציין בשיחת הטלפון כי "פגע בדבר מה". צוותי ההצלה שהגיעו למקום גילו באזור התאונה גופה של גבר כבן 50, אולם אחיו של ההרוג שהגיע למקום, זיהה אותו וטען כי האח התהלך במקום יחד עם בנו.

כעבור זמן מה הצליחו צוותי ההצלה לאתר במקום את גופתו של הבן שאף הוא נהרג מפגיעת הרכב הפרטי. בני המשפחה גרים במושב אליקים הסמוך למקום התאונה. במשטרה מעריכים כי השניים נהרגו לאחר שהרכב הפוגע סטה מנתיב הנסיעה לשולי הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully