וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבן של אבו מאזן מארגן פגישה עם נתניהו"

העיתון הסעודי "עוכאז" דיווח מפי מקורות פלסטינים כי יאסר עבאס, בנו של יו"ר הרשות, פועל בשיתוף עם בכירים ישראליים לארגן פגישה של נתניהו עם אבו מאזן בשבוע הבא בניו יורק

יאסר עבאס, בנו של יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן), מנהל מגעים סודיים עם בכירים ישראליים כהכנה לפגישה בין אבו מאזן לראש הממשלה בנימין נתניהו בארצות הברית, כך מדווח הבוקר (שני) העיתון הסעודי "עוכאז" מפי מקורות פלסטיניים ברמאללה. על פי הדיווח, הפגישה בין שני המנהיגים צפויה להתקיים במסגרת התכנסות העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק.

המקורות הבהירו כי דיפלומטים פלסטינים וישראלים פועלים בשיתוף פעולה על מנת שהפגישה, המתוכננת לשבוע הבא, תצלח. הם הוסיפו כי ישראל התנגדה ללחצים כבדים מצד הממשל האמריקאי לפתוח דף חדש עם הרשות הפלסטינית ולהפסיק את הבנייה בהתנחלויות ובמזרח ירושלים. לטענתם, הצלחה לקיים את הפגישה בין השניים תהווה צעד חיוני וראשון לקראת פגישות נוספות של שני המנהיגים בחודשים הקרובים.

אתמול אמר נתניהו כי "ההערכה היא שניתן לשוב לשיחות ישירות בינינו לבין הפלסטינים בסוף ספטמבר, אבל זה מותנה בהבנות עם האמריקאים ועם הפלסטינים". לקראת פגישתו ביום רביעי הקרוב עם השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל, הסביר ראש הממשלה כי כי "השיחות עם מיטשל הן רק חלק ממערך שיחות ומגעים שהתקיים בצורה אינטנסיבית לאחרונה באווירה טובה. יש ניסיון לצמצם את תחומי אי ההסכמה, ואני לא חושב שהמפגש עם מיטשל יהיה האחרון לפני השקת תהליך מדיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully