וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: אחמדינג'ד מינה טרוריסט לשר ההגנה

שר הביטחון אהוד ברק אמר כי מינויו של אחמד והידי המבוקש בגין מעורבותו בפיגוע בארגנטינה לפני 15 שנה, מוכיח שוב את טיב המשטר באירן

שר הביטחון אהוד ברק אמר היום (שבת) כי החלטתו של נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד למנות את אחמד וחידי, המבוקש על ידי האינטרפול בשל מעורבותו בפיגוע במרכז הקהילה היהודית בבואנוס איירס לפני 15 שנה, לתפקיד שר ההגנה, מוכיחה שוב את טיבו של המשטר באירן ואת כוונות מנהיגו. לדברי ברק, על העולם ללמוד היטב מקרה זה, ולבדוק את כוונותיו של הממשל האירני ושל העומד בראשו, הממנה טרוריסט לשר הגנה בממשלתו.

והידי הצטרף לרשימת המבוקשים של האינטרפול בנובמבר 2007, משום שעמד בראשו של כוח אל-קודס, כוח העילית של משמרות המהפכה האירניים והאחראי לכל המבצעים החשאיים מחוץ לגבולות אירן. על פי האישום, והידי היה אחראי מתוקף תפקידו על איסוף חלק מהמודיעין בארגנטינה והיה חלק מתהליך קבלת ההחלטות לבצע את הפיגוע.

מוקדם יותר גינו גם ראשי הקהילה היהודית בארגנטינה בנחרצות את המינוי. "ההחלטה של נשיא אירן, שמכחיש באופן סיסמטי את השואה וקורא להשמדת ישראל, מהווה פגיעה בלתי ניתנת למדידה בקורבנות הפיגוע ובמשפחותיהם, בקהילה היהודית בארגנטינה ובארגנטינה בכלל", נאמר בהודעה שפורסמה על ידיהם. גם ארצות הברית הביעה את חוסר שביעות רצונה מהמינוי הצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully