וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השב"ס היה צריך לשמור על חייו של טופז"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' אמר את הדברים בראיון לערוץ 2 והתייחס אף לשבוע הרצחני האחרון. "תחושת הביטחון האישי היא בראש סדר העדיפויות"

"השב"ס היה צריך לשמור על חייו של דודו טופז, נקודה". כך אמר אמש (שישי) השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', בהתייחסו לפרשת התאבדותו של דודו טופז. בראיון לתוכנית "אולפן שישי" בערוץ 2 הוסיף אהרונוביץ' כי "המקרה הוא טרגי, השב"ס היה צריך לשמור על חייו, נקודה. במקרה הזה, אצל דודו טופז, אני אישית אמרתי למפקד השב"ס, בני קניאק, תפקח עין, שתי מצלמות עליו. הוא נכנס לשירותים ואין לנו מצלמה בשירותים. הוקמה ועדת חקירה, ועדת בדיקה פנימית, שופט חוקר מונה. אם כבר מאשימים את השב"ס או מישהו אחר, לאט לאט".

בהתייחסו לשבוע הרצחני האחרון אמר אהרונוביץ' "אני ער לנושא של תחושת הביטחון האישי. תאמין לי, לא מעניינות אותי הסטטיסטיקות אלא התחושה וכושר ההתרעה של המשטרה. שמתי לנגד עיני מטרה לתת ביטחון למדינת ישראל. אני ארבעה חודשים בתפקיד. הגדרתי ביום הראשון שזהו היעד המרכזי. העובדה שהיו מספר מקרי רצח – המשטרה לא יכולה להיות בכל קרן זווית של רחוב. ברגע שנודע על משהו, המשטרה פותחת בחקירה, כמו שקרה גם ברצח הקשה בצפון תל אביב".

אהרונוביץ' התייחס אף לחקירת המשטרה בנוגע לאירוע הירי במרכז הנוער הגאה בתל אביב ואמר כי "אני אופטימי, אבל אני לא יכול לפרט כי יש צו איסור פרסום". כשנשאל לכוונתו אמר השר "אני אומר זאת על סמך ידע ולא על סמך תחושה".

קרובי משפחה, חברים ומאות בני אדם ליוו אתמול את טופז בדרכו האחרונה. לבית העלמין ירקון בפתח תקווה הגיעו ילדיו, בני משפחתו, חבריו ואנשים רבים שהכירו אותו רק דרך מסך הטלוויזיה וחלקו כבוד אחרון למי שכונה בעבר "הראשון בבידור", ובמשך שנים שלט ביד רמה בכל ענפי הבידור והטלוויזיה בארץ.

"לעולם לא אתבייש לומר שאבי הוא דודו טופז", אמר בנו של טופז, דניאל בהספד שנשא בלוויתו בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. "בשבילנו הוא היה הרבה מעבר לאבא, האבא הכי טוב שאפשר. אהב את מדינת ישראל והציונות, ניסה לעשות טוב למדינה והקדיש את חייו לעשות טוב לאחרים" הוסיף דניאל. "בשבילנו הוא היה תמיד הראשון ברייטינג. על כל 10 שנים של נתינה והקרבה היה חודש שהיה קצת אחר. לעולם לא אצדיק את מעשיו אבל גם לעולם לא אתבייש להגיד שאבא שלי היה דודו טופז".

"בפרידה צריך לחבק ואני לא הספקתי להיפרד מאבא", כך אמר בנו של טופז, עומר. "אני מחבק ואוהב אותך ואני תמיד אהיה איתך ולא אשכח אותך. כל מי שבא מכבד אותך וזה מה שעושה לי טוב. זה מה שמגיע לך", ספד הבן. יונתן, בנו הקטן של טופז, שאל "מדוע אחרי טעות אחת אבא ישב לכלא?".

אחיו של דודו טופז, מיקי גולדנברג נפרד מאחיו בהלוויתו ואמר כי יתקשה להתרגל לחיים ללא טופז. "אני עוד מעט בן 60 ולא מכיר דקה מחיי בלי שהיית איתי, דודו. בלי שעזרת, כעסת, רבת, בלי שאבא זרק עלי את התיק לשמור עליך כל החיים. אני נורא מתנצל שלא הצלחתי. בסוף לא נתנו לי להתקרב אלייך ולא הצלחתי לשמור עליך. אנחנו עוד נגלה שהעולם בתוך בית הסוהר, ייתכן שהוא העולם הטוב, והעולם שמחוץ יש בו מקום לשיפור. אני שולח אותך עכשיו לאבא שיחבק אותך", אמר האח .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully