וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ארבע מתה מסיבוך של שפעת החזירים

הילדה אושפזה לפני מספר ימים בבית החולים העמק כשהיא סובלת משפעת החזירים אך גם ממחלות קשות אחרות. זהו מקרה מוות ה-12 משפעת החזירים בישראל

מקרה מוות ה-12 משפעת החזירים בישראל: ילדה בת 4 מתה היום (שישי) מסיבוכים של שפעת החזירים. הילדה אושפזה לפני מספר ימים בבית החולים העמק כשהיא סובלת משפעת החזירים אך גם ממחלות קשות אחרות. משרד הבריאות לא יכול היה לשלול את האפשרות שמותה נגרם על ידי נגיף השפעת, ולכן הוחלט להחשיבה במניין קורבנות המחלה. זהו מקרה המוות ה- 12 מהמחלה בישראל.

לפני כיומיים מתה בבית החולים סורוקה בבאר שבע אישה כבת 64 משפעת החזירים. יום לפני מתה אישה בת 62 מירושלים מהמחלה בבית החולים הדסה עין כרם. מוקדם יותר השבוע דווח על שני מקרים נוספים של מוות כתוצאה מהמחלה. גבר בן 76, חולה לב שאובחן כלוקה בשפעת, מת בבית החולים השרון בפתח תקווה. זמן קצר לאחר מכן, מת בבית החולים בילינסון גם גבר בן 67, לאחר שאושפז שם כשהוא סובל מדלקת ריאות.

בכל מקרי המוות שהתרחשו בשבוע האחרון נמסר ממשרד הבריאות כי אף שאין ודאות, לא ניתן לשלול קשר בין מקרי המוות לשפעת, ולכן הוחלט למנות אותם כמקרי תמותה נוספים משפעת החזירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully