וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעות שלאחר התאבדותו של מלך הרייטינג

יום עבר מאז התאבד מלך הרייטינג דודו טופז. לאחר הפרשות המביכות, פליטות הפה והרצון העז לחשיפה, חבריו, משפחתו ומעריציו קיבלו בהלם את הידיעה על לכתו

אתמול (חמישי) בשעה 7:10 בבוקר התאבד מלך הבידור דודו טופז. גורם בכיר בשב"ס סיפר לוואלה! חדשות, כי טופז קשר כבל של קומקום חשמלי לברז שבתאו, הממוקם בגובה של 80 ס"מ מעל הרצפה על מנת למנוע מקרי התאבדות. טופז כרך את החבל סביב צווארו, כרע על ברכיו, והטיל את מלוא כובד משקלו קדימה על מנת לחנוק את עצמו למוות. בתאו המפוקח היו כל העת על ידי שתי מצלמות ושהו בו גם מספר אסירים נוספים.

דודו טופז. יותם רונן
דודו טופז/יותם רונן

בני משפחתו של דודו טופז, הגיעו למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לזהות את גופתו. בני המשפחה סירבו לשוחח עם התקשורת. אחיו של טופז, מיקי גולדנברג, אמר לעיתונאים שפנו אליו "אתם לא באמת משתתפים בצערנו".

מיקי גולדנברג. ניר לנדאו, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אחיו של דודו, מיקי גולדנברג/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, ניר לנדאו

הידיעה על מותו של טופז הכתה בהלם את חבריו. רובם סירבו להגיב על דבר מותו והעדיפו לשמור על שתיקה. עורך דינו ציון אמיר, שייצג את טופז, אמר לאחר שקיבל את ההודעה על מותו כי "אתמול שוחחתי איתו והוא אמר לי 'אני לא אחזיק מעמד'". לדבריו, "המילים הקשות ומסע ההסתה שנוהל נגד טופז הם אלו שהרגו אותו".

דודו טופז, ציון אמיר. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
טופז ועו"ד אמיר/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

איש הטלוויזיה אברי גלעד, עליו איים טופז על פי החשד, אמר לאחר שנודע לו דבר מותו של טופז, כי "מה שמכאיב לי בפרשה זה ילדיו של דודו שמשלמים מחיר נוראי וקשה".

דודו טופז. אביב חופי
טופז ובנו/אביב חופי

התאבדותו של דודו טופז הסעירה לא רק את הציבור הישראלי, אלא הצליחה להכות גלים גם ברחבי העולם. אמצעי תקשורת במדינות כמו אוסטרליה וסין מסקרים בהרחבה ובעניין את עלייתו ונפילתו של מלך הרייטינג הישראלי. בדיווח באתר האינטרנט של העיתון הצרפתי הנחשב "לה מונד" הוזכר שעוד בטרם האשמתו בתקיפת בכירי התקשורת הישראלית, היה הבדרן הפופולרי כבר מעורב ב"שערוריות מעל מרקע הטלוויזיה". האתר גם דיווח שטופז ביקש סליחה מקורבנותיו לפני ששם קץ לחייו.

דודו טופז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
דודו טופז/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

מעריציו של דודו טופז האשימו את התקשורת במותו. רבים מהם הגיעו לביתו והדליקו נרות נשמה לזכרו.

דודו טופז, משפחת טופז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מעריצה בביתו של טופז/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

הלווייתו של טופז תתקיים היום בשעה 10:30 בבית העלמין "ירקון" בתל אביב, כך הודיע ארגון אמני ישראל (אמ"י).

דודו טופז בבית המשפט. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
דודו טופז בבית המשפט/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully