וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של הנרצחת: "רוצח מתועב לקח אותה"

ינון נחמו, בנה היחיד של ציפורה נחמו שנרצחה אתמול, ספד לה במהלך הלוויתה. אחד מאחיה: "רק אלוהים יודע כמה עזרת לאחרים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

מאות בני אדם השתתפו הערב (רביעי) בהלוויתה של ציפורה נחמו, תושבת אורנית שנרצחה אתמול בשכונת ארמון הנציב בירושלים. ינון, בנה היחיד של ציפורה אמר בדברי ההספד כי "אמא נרצחה על ידי רוצח מתועב, בשיא של החיים שלה. היא היתה צריכה להמשיך לחיות ולשמוח וזה לא היה מגיע לה".

דני, אחיה של ציפורה אמר במהלך דברי ההספד שלו כי "בן בליעל עשה את מה שעשה, אחותי ציפי היתה לבד וגידלה את הבן שלה בכוחות עצמה. האח אבי אמר כי "הייתי נפש תאומה שלה. את היית בדם שלי, מה אני אעשה עכשיו? אני לא יודע. איך אני אמשיך בחיים שלי? רק אלוהים יודע כמה עזרת לאחרים ויודע מה עשית בשבילי".

הבוקר האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של החשוד ברצח, אבי דר, בתשעה ימים. דר אמור לעבור במהלך תשעת הימים בדיקה פסיכיאטרית. מחקירה ראשונית עלה כי נחמו, בעלת הדירה שבה התגורר דר, הגיעה עם בני זוג על מנת להראות להם את הדירה, לאחר שלא הגיעה עם דר להסכם על גובה שכר הדירה.

צוות מגן דוד אדום שהגיע לדירה גילה את גופת האישה בשלולית דם, עם פציעות דקירה בחזה ונאלץ לקבוע את מותה. השוטרים שהגיעו לדירה עצרו את דר, בן 33, סטודנט מהאוניברסיטה העברית בירושלים. דר, במקור תושב חיפה, הודה במעשה אך סירב למסור את מניעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully