וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השופטים של בניזרי - כופרים"

שבועיים לפני שהשר לשעבר משה בניזרי יתחיל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו, תוקף מנהיג ש"ס בחריפות את שופטיו: "אוי לנו שיש בית משפט מעוות כזה"

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות אתר "כיכר השבת")

הרב עובדיה יוסף תקף בחריפות את מערכת המשפט בישראל. יום לפני עצרת התמיכה בשר לשעבר שלמה בניזרי, שתתקיים בישיבת "אור החיים" בירושלים, אמר מנהיג ש"ס בקלטת וידאו שתשודר בעצרת כי "לבית המשפט בישראל אין דת ואין דיין".

בפתח הדברים שפורסמו באתר החרדי "כיכר השבת", אמר הרב יוסף כי "צר לנו מאוד על משפט העוול שנעשה לידידינו רב הפעלים שעוסק בכל ימיו להגדיל תורה ולהאדירה, כל מוחו תורה, כל מוחו יראת שמיים, כל מוחו חסד ועם ישראל והם דנו אותו כמו שדנו אותו".

לאחר מכן עבר מנהיג ש"ס לתקוף את בית המשפט: "אוי לנו שיש לנו בית משפט מעוות כזה. אין לו דת, אין לו דין. הם לא מאמינים בשום דבר. הדיינים כרבנים שבבית הדין, אלוקים ניצב בעדת קל. הקדוש ברוך הוא יושב עמהם, מנחה אותם תעשו כך. אבל אלה? הם כופרים. איך הקדוש ברוך הוא יסתובב עמהם? מה לכהן בבית הקברות".

בהמשך דבריו, ביקש הרב יוסף לתמוך בשר לשעבר שאמור להתחיל בעוד שבועיים לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו: "אני מבקש מכם כולכם, תעזרו כאיש אחד לעודד את ידידנו היקר רבי שלמה שעושה כל שביכולתו להגדיל תורה ולהאדירה, ועושה כל שביכולתו לעשות חסד עם עם ישראל, וזה הגמול שהם נותנים לו ? זו תורה וזו שכרה?"

עוד אמר יוסף על בניזרי כי "הקדוש ברוך הוא ישמור אותו ויציל אותו ויפיל כל שונאיו תחתיו, וניכחשו אויביך לך ואתה על במותימו תדרוך. ותגדל לאיש ותלך הלוך וגדל, עד שיגדל מאוד. בעזר ה' בימיך ובימינו תיוושע יהודה. ישראל ישורון לבטח אמן כן יהי רצון".

בתגובה לדבריו של הרב עובדיה יוסף על מערכת המשפט, אמר השר מיכאל איתן (ליכוד) כי, "חוסנה של מערכת המשפט, כמו חוסנו של הצבא, הם ערובה לקיומה של מדינת ישראל. מותר לבקר אותם אך אסור לערער את הלגיטימיות של עצם קיומם. ההאשמות הכוללניות של הרב עובדיה יוסף, מנהיג רוחני שמאות אלפים מושפעים מדבריו, לפיהן מערכת המשפט הינה מערכת של כופרים הרודפת ציבור מסוים, מערערת את הלגיטימיות של מערכת המשפט ומחלישה את יכולתה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית ודמוקרטית".

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) אמר בתגובה לדברי הרב עובדיה: "דברי הרב עובדיה יוסף על בית המשפט העליון ושופטיו, הם דברי בלע שאינם רק ביזיון בית המשפט, אלא ביזיון מדינת ישראל כולה. במקום להתנער מבכירי תנועתו ש"ס, שסרחו והורשעו על עבירות חמורות ביותר, כמו שלמה בניזרי, נותן הרב עובדיה לגיטימציה לשחיתות, ומעדיף לתקוף את השופטים. מי שמעז לכנות את שופטי ישראל 'כופרים', אינו אלא קיצוני חשוך החותר תחת אושיות קיומה של ישראל כמדינת חוק". עוד הוסיף הורוביץ כי "חשוב לזכור כי מאחוריו עומדים 11 מנדטים של ש"ס, שמנהלים את המדינה בלי שאף אחד עומד מולם ומגן על הדמוקרטיה, שלטון החוק, ומערכת החינוך – מפני הסחטנות שלהם ומפני אמירות אומללות מעין אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully