וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו האישי של ג'קסון יואשם בהריגה

קונארד מוריי, רופאו האישי של מייקל ג'קסון, יואשם בשבועות הקרובים בהריגה, כך מסר גורם בחקירה. כתב אישום יוגש גם נגד רופא העור של הזמר

רופאו האישי של מייקל ג'קסון יואשם בהריגה במהלך השבועות הקרובים, כך מסר היום (רביעי) לרשת הטלוויזיה האמריקאית פוקס ניוז גורם המעורב בחקירת מותו של הזמר.

במקור נמסר לפוקס ניוז שהרופא, קונארד מוריי, ייעצר כבר ביום רביעי הבא, אך החוקרים החליטו להוציא צו חיפוש נוסף, ככל הנראה בבית מרקחת בלוס אנג'לס בשבוע הבא במטרה לאסוף עוד ראיות כנגד הרופא. מורי ייעצר ככל הנראה בשבוע לאחר מכן.
מוריי הוא לא הרופא היחידי שעומד בפני אישומים פליליים בקשר למותו של ג'קסון ב-25 ביוני. רופא הדרמטולוגיה, המטפל במחלת העור של ג'קסון, ד"ר ארנולד קליין, יואשם ברשלנות רפואית. החוקרים עדיין בונים את התיק נגד קליין .

משרד התובע המחוזי בלוס אנג'לס כרגע מנהל שיחות עם החוקרים בנוגע לשאלה האם הם רוצים להציע למוריי להסגיר את עצמו למשטרה בלוס אנג'לס או שהם רוצים לעצור אותו ביוסטון שם הוא כרגע מתגורר.

במקור החוקרים בפרשת מותו של מלך הפופ קיוו להאשים את מוריי בעבירה חמורה יותר מאשר הריגה, משום שבקליפורניה ניתן להאשים אדם ברצח מדרגה שנייה מבלי שנמצא מניע לביצוע הרצח. אולם התובעים מודאגים שחבר מושבעים לא ירשיע נאשם בלי מניע. זאת אם לא יימצא "אקדח מעשן" בחיפוש בבית המרקחת בשבוע הבא.

גורמים בחקירת מותו של הזמר אמרו בעבר לרשת פוקס ניוז כי מוריי הודה שנתן למלך הפופ עירוי של סם ההרדמה פרופופול על מנת לעזור לו לישון וזאת שעות לפני מותו. עוד מסרו כי סם הרדמה זה היה בין הגורמים שהביאו למותו של הזמר בן ה-50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully