וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המזרח התיכון לוהטות יותר מתמיד

וואלה! חדשות מגישה לקט חדשות מהמזרח התיכון. כדי שגם תקראו אותם, צירפנו את השגרירות הבולטות לקראת תחרות מיס תבל. צבי יחזקלי, לעיונך

מיס לבנון. רויטרס
מרטין אנדראוס/רויטרס

לבנון

שר הבריאות הלבנוני מוחמד ג'וואד חליפה הודיע השבוע כי מספר החולים שאובחנו בשפעת החזירים במדינה הגיע ל-500. בלבנון יכולים להתנחם בכך שמלכת היופי נמצאת בתקופה האחרונה באיי הבהאמס לקראת תחרות "מיס תבל" ואינה בסיכון להידבק בשפעת הקטלנית.

מיס מצרים. רויטרס
אלחם ווג'די/רויטרס

מצרים

מצרים סוערת. יו"ר רשות העתיקות במצרים הזהיר השבוע כי קברי הפרעונים המקושטים בעמק המלכים המצרי ייעלמו בין 150 שנה ל-500 שנים אם המקום ימשיך להיות פתוח לתיירים. אוורור לא תקין ונשימתם של אלפי המבקרים גורמים נזק לגילופים ולקישוטים באתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיס טורקיה. רויטרס
סנם קויוקוגלו/רויטרס

טורקיה

אין שפם בלי אש. ממשלת טורקיה החליטה לאסור על עישון במקומות ציבוריים סגורים והצליחה לעורר את זעמם של ההמונים. השבוע קיימו בעלי מקומות בילוי באנקרה הפגנה במחאה על החלטת הממשלה. לטענתם, ההחלטה תביא לפגיעה כלכלית אנושה בבארים, במסעדות ובבתי קפה.

מיס ישראל. רויטרס
יוליה דיאמנט/רויטרס

ישראל

ובישראל? גל האלימות ממשיך. 14 בני אדם נרצחו בפחות משלושה שבועות, הטמפרטורות עולות וכך גם רף האלימות. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' אמר כי "קשה למנוע את מקרי הרצח", אולם הבטיח לעשות הכול כדי לטפל בבעיה, אם כמובן האוצר יגדיל את תקציב המשטרה. באוצר לא ממש אהבו לשמוע את הדברים ואמרו כי "על המשרד לביטחון פנים והמשטרה חלה כעת חובת ההוכחה לרכז המאמץ אצל השוטרים בשטח ולא בניפוח המטות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully