וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו של ג'קסון ביו-טיוב: "אני חף מפשע"

ד"ר קונרד מארי פרסם הודעה בה הוא מתעקש כי אין לו קשר למותו של מלך הפופ וכי חפותו תצא לאור. תוצאות ניתוח גופתו של ג'קסון יפורסמו רק בסיום החקירה המשטרתית

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

רופאו הפרטי של מייקל ג'קסון, ד"ר קונרד מארי, הנחשד במעורבות במותו של הזמר, פרסם הודעה פומבית באמצעות 'יו-טיוב'. מארי הייה נוכח בביתו של ג'קסון בעת אירוע דום הלב הקטלני בסוף יוני ומאז נמצא במרכז החקירה בנוגע לסיבת מותו של מלך הפופ בן ה-50. כוחות המשטרה חוקרים את הטענה כי ד"ר מארי סיפק לג'קסון את התרופה המרדימה "פרופופול", היכולה להיות קטלנית.

בסרטון היו-טיוב שפרסם, פונה מארי לכל תומכיו: "ברצוני להודות לכל מטופלי וחברי אשר שלחו אליי אימיילים, מכתבים והודעות על מנת להביע את תמיכתם בי ואת תפילותיהם למעני ולמען משפחתי", הוא אומר, "הקלטתי סרטון זה על מנת ליידע אתכם כי קיבלתי את הודעותיכם. אתם מעניקים לי כוחות ואומץ להמשיך. עשיתי כל שביכולתי, אמרתי את האמת ויש לי אמונה כי האמת תתגלה".

ד"ר מארי לא נראה בציבור מאז מותו של ג'קסון ועד עתה תיקשר רק באמצעות עורכי דינו. בחודש שעבר פשטו השוטרים הפדרליים על משרדו שביוסטון ועל ביתו שבלס-ווגאס. הבדיקות על גופתו של ג'קסון הושלמו, אך התוצאות יפורסמו רק לאחר שהמשטרה תמצה את חקירתה.

ב-29 לאוגוסט, היום בו אמור הייה ג'קסון לחגוג את יום הולדתו ה-51, יקבר מלך הפופ בבית הקברות "פורסט לון" שבעיר לוס-אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully