וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגוסט האלים: 14 מעשי רצח בשלושה שבועות

חודש אוגוסט יכול להירשם כחודש הדמים. 14 בני אדם נרצחו בפחות משלושה שבועות, הטמפרטורות עולות וכך גם רף האלימות. השר אהרונוביץ': "קשה למנוע את מקרי הרצח"

14 מעשי רצח במהלך חודש אוגוסט, בממוצע מדובר במעשה רצח כמעט בכל יום. החודש האלים והרצחני הזה התחיל באחד באוגוסט בפיגוע ירי ברחוב נחמני, בתל אביב בו נרצחו שני חברים בקהילה ההומו-לסבית במועדון של הקהילה בעיר. פרטי המקרה עדיין לא התבררו אך היחס אל מעשה הרצח בתחילת החודש היה כאל פשע שנאה והמשטרה עדיין מחפשת אחר הרוצח.

באותו יום נרצחו גם שני קרובי משפחה בכפר מכר בעיצומה של קטטה שפרצה במשפחה בשל סכסוך בנייה בבניין בו התגוררו. יממה לאחר מכן שוב אירע מקרה רצח. תושב בקה אל-גרביה. האני גנאים, בן 38, נורה ונפצע באורח אנוש והוא מת מפצעיו בבית החולים הלל יפה בחדרה.

לא להשתמש בתמונה. AP
הרצח זעזע את הציבור והוגדר כפשע שנאה/AP

תחילתו הסוערת של החודש רמזה גם על המשכו האלים. יפתח מור יוסף, בן 17, היה קורבן הבא בגל האלימות ברחובות. הפעם היה מדובר בניסיון חיסול בין עבריינים שממנו נפגע בטעות מור יוסף. כדורי מתנקשים שירו החשודים לעבר עבריין מוכר סמוך למקום בו עמד פגעו במור יוסף וגרמו למותו.

הוארך בשבוע מעצרם של החשודים ברצח הנער מרמלה. נעם כהן
החשודים ברצח מור יוסף מובאים להארכת מעצר/נעם כהן

בהמשך החודש לא השתפר המצב. בעשירי בחודש ירו אלמונים לעבר רכב סמוך לג'לג'וליה. שני הפצועים, אחד באורח קשה ואילו השני באורח אנוש פונו לקבלת טיפול רפואי ומתו מאוחר יותר מפצעיהם.

יומיים לאחר מכן נמצאה גופת אישה מבותרת בתוך פח אשפה שעלה באש ברחוב העמל ברמת גן. שוטרי משטרת מחוז תל אביב הוזעקו למקום השריפה, וגילו את הגופה בתוך הפח. בסוף אותו שבוע התגלתה גופה נוספת בנחל אלכסנדר כאשר היא מבותרת בצורה דומה, אז עלה החשד כי מדובר ברוצח סדרתי - חשד שהופרך בהמשך.

גופת אישה נמצאה בפח. דייב שחר
המשטרה העריכה כי קיים קשר בין שתי הגופות המבותרות/דייב שחר

בהמשך התגלתה גופתו של רפאל מיראלשווילי בצריף נטוש בבית דגן. מיראלשווילי, בן 25, נעדר מאיזור לוד מאז ה-6 ביולי. גופתו נמצאה כפותה ונבדק החשד כי הוא נרצח.

זירת מציאת הגופה סמוך לבית דגן. זק"א
מיראלשווילי נעדר מאז חודש יולי וגופתו הכפותה נמצאה בסוף השבוע/זק"א

החודש האלים הגיע לשיאו בלילה שבין שישי ושבת האחרונים. חבורה של שמונה צעירים שיכורים מג'לג'וליה ושתי צעירות מכפר סבא ופתח תקווה תקפו את ליאונרד קרפ בעת שטייל בחוף תל ברוך עם אשתו ובתו. קרפ שהעז להעיר לחבורה השיכורה בעקבות הטרדות מצידם הוכה למוות באכזריות לעיני האם והבת.

שחזור הלינץ' בחוף תל ברוך. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אחד החשוד שחזר את מעשה הלינץ'/ניר לנדאו, מערכת וואלה!
שחזור הלינץ' בחוף תל ברוך. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החשוד תיאר כיצד המשיכו לבעוט ולהכות בקרפ גם כאשר היה ללא הכרה על הרצפה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אריה קרפ. באדיבות המשפחה, אסור להשתמש
אריק קרפ/אסור להשתמש, באדיבות המשפחה

מעשי הרצח נמשכו גם היום. שני רעולי פנים ירו הבוקר למוות בטירה במואהב חאסקיה, רווק בן 22, המתגורר בעיר. כתוצאה מהירי נפצע הצעיר אנושות וכעבור זמן קצר נקבע מותו בבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה פתחה במצוד אחרי מבצעי הירי שאירע סמוך למקום עבודתו של הנרצח.

הערב היה זה תורה של ירושלים לעלות לכותרות עם מעשה רצח. בעלת דירה כבת 40 נרצחה הערב בדקירות סכין, ככל הנראה על ידי האדם לו השכירה את הדירה. הסיבה למעשה הרצח - ויכוח על גובה שכר הדירה. צוות מגן דוד אדום שהגיע לדירה גילה את גופת האישה עם פציעות דקירה בחזה ונאלץ לקבוע את מותה. השוטרים שהגיעו לדירה עצרו את הגבר בשנות ה-30 לחייו החשוד ברצח. השכנים סיפרו כי היה מדובר באדם תוקפני והגדירו אותו כ"אגרסיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully