וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גירוש הפליטים מזיק לתיירות בארץ"

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב שלח מכתב לראש הממשלה נתניהו בו הוא טוען כי פעילות משרד הפנים לאכיפת חוקי ההגירה פוגעת משמעותית בתיירות בישראל

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, תובע מראש הממשלה בנימין נתניהו לדון בישיבת הממשלה במדיניות אכיפת חוקי ההגירה של משרד הפנים. במכתב ששיגר אליו הבוקר (שני) מסביר מיסז'ניקוב כי המדיניות הנוקשה שמפעיל משרד הפנים, כמו גם נהלים חדשים שהוא מפעיל, פוגעים אנושות בתיירות בישראל.

לדברי מיסז'ניקוב, "בסוף השבוע התבשר משרד התיירות על נוהל חדש של משרד הפנים, המגביל תנועת אזרחים זרים (קרי, תיירים), שמסלולם כולל גם ביקור בשטחי הרשות הפלסטינית בגדה המערבית". שר התיירות מבהיר כי "מדובר בהחמרת תנאי כניסתם לישראל של אזרחים ממדינות שונות ולהם קשרי עבודה, עסקים או תיירות בגדה המערבית ובישראל. החלטה זו של משרד הפנים גורמת לפגיעה קשה בתדמית ישראל ובתיירות הנכנסת, שכן חלק מביקור התיירים כולל ביקור במקומות קדושים המצויים ברשות הפלסטינית".

מיסז'ניקוב מתאר מקרה שאירע בסוף חודש יולי, בו ערכה יחידת "עוז" של משרד הפנים פשיטה מתוקשרת במלון "שרתון תל-אביב", "באמצע היום ובעיצומה של עונת התיירות, כדי לאתר שוהים בלתי חוקיים. פשיטה זו, אשר ארכה מספר שעות, עת שהו במלון תיירים רבים, זרעה בהלה ומהומה מיותרת, המזיקה לתדמית ישראל כמדינת תיירים מפותחת".

שר התיירות מוסיף ומתאר כי "לאחרונה החל משרד הפנים לדרוש ממארגני התיירות הנכנסת, הפקדת ערבות אישית בהיקף של עשרות אלפי שקלים, שתפרע במידה ואחד התיירים לא יעזוב את הארץ בתום הביקור. גזרה זו מהווה מכשול חדש בפני סוכני נסיעות רבים, העוסקים בתיירים נכנסת".

מיסז'ניקוב מוסיף כי "לצערי, בעוד שמשרד התיירות פועל לעידוד התיירות, מכשיל משרד הפנים את מאמצי השיווק ומסכל את פעילות המשרד והענף. אל למדיניות שתהא חסרת רגישות מתבקשת. עושה רושם כי הרגישות נעדרת לאחרונה ממדיניות משרד הפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully