וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "צריך להגדיל את מספר השוטרים"

ראש הממשלה אמר בתגובה לאירועים האלימים בסוף השבוע כי "תפקיד הממשלה לספק ביטחון אישי לתושבי ישראל". הנשיא פרס: "עלינו לטפל בנושא בצורה לא רגילה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (ראשון) בראיון לגלי צה"ל למעשה הלינץ' שאירע אמש בחוף תל ברוך בתל אביב. נתניהו אמר כי הוא שוחח כבר אמש עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' שעדכן אותו בהתקדמות החקירה. נתניהו אמר כי בכוונתו לפעול לחיזוק השיטור הקהילתי וזאת מכיוון שיכולת המשטרה להתמודד עם הישנות מקרי פשיעה מזעזעים מסוג זה תלויה בכמות השוטרים הפרוסים בשטח. נתניהו אמר כי יש להגדיל את מספר השוטרים. "מתפקידה של הממשלה לספק ביטחון למדינת ישראל, אך גם ביטחון אישי לתושבי ישראל כנגד הטרור הפנימי של הפשיעה", אמר נתניהו.

נשיא המדינה שמעון פרס התראיין גם הוא ואמר כי יש לייחד את ישיבת הממשלה הבוקר לנושא העלייה בהיקף הפשיעה האלימה. לדברי פרס, "המשטרה צודקת בכך שיש להקדיש את כל המערכת לנושא. אנחנו לא אבודים, אבל אנחנו חייבים לטפל בזה בצורה בלתי רגילה". הנשיא קרא גם הוא להגדיל את מספר השוטרים, כדי להגביר את תחושת הביטחון האישי של האזרחים".


אמש סמוך לחצות, הותקף ליאונרד קרפ תושב רמת אביו בחוף תל ברוך בתל אביב על ידי מספר חשודים. קרפ שהה בחוף יחד עם אישתו ועם בתם בת ה-25 על ידי מספר חשודים. החשודים תועדו על ידי מצלמת אבטחה ובאמצעות איכון סלולרי, אותרו ביער החורשים ונעצרו. בנוסף עולה כי אזרחים נוספים ששהו בחוף היו עדי ראייה למקרה אך ככל הנראה פחדו להתערב ולסייע.

הלילה, לאחר לילה ארוך של דיונים תחת דלתיים סגורות בבית משפט השלום בתל אביב החליט בית המשפט להאריך את מעצרם של שמונה מהחשודים ברצח. בהחלטה להאריך את מעצרם ציינה השופטת יעל הניג ,כי ישנם ראיות הקושרות את החבורה לתקיפה וגרימת מוות בכוונה תחילה וכן שיבוש והעלמת ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully