וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "חיזבאללה הורס ומסכן את לבנון"

בטקס לציון 60 שנים להקמת קריית שמונה אמר נשיא המדינה כי ישראל איננה מעוניינת באדמת לבנון, אלא דווקא לחיות לצידה בשלום. "תושבי קריית שמונה הם הגיבורים האמיתיים"

נשיא המדינה שמעון פרס אמר הערב (חמישי) כי ארגון חיזבאללה הורס את לבנון ומסכן אותה. בקול ישראל דווח שפרס אמר כי "ישראל אינה מעוניינת בגרגר מאדמתה או בטיפה ממימיה של לבנון. ישראל שואפת לחיות איתה בשלום".

פרס אמר את הדברים במהלך טקס במרכזי של חגיגות 60 השנים להקמתה של קרית שמונה. פרס בירך את אלפי תושבי העיר שהשתתפו בטקס ואמר כי "התושבים הם הגיבורים האמיתיים שעמדו שנים ארוכות בצל הקטיושות והאבדות. אלפים מתושבי העיר".

בימים האחרונים התגברה המתיחות ביחסי ישראל ולבנון. ביום שלישי קרא נשיא לבנון מישל סולימאן להקים בדחיפות ממשלת אחדות במדינה, וזאת נוכח מה שכינה "איומים מצד ישראל" בימים האחרונים. "איומיה החוזרים של ישראל מחייבים אותנו לעבוד ברצינות על הבטחת חוסננו הפנימי, ולהאיץ הקמת ממשלת אחדות לאומית", מסר בהצהרה שפרסם. מוקדם יותר באותו יום אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בצפון "אין שום רוחות מלחמה. זו סערה תקשורתית ולא מהותית".

יום לפני כן אמר נתניהו כי מבחינת ישראל "לבנון היא הנושאת באחריות לכל פעולה התקפית של חיזבאללה. מהרגע שחיזבאללה הוא חלק מהממשלה בלבנון, ממשלת לבנון הריבונית היא האחראית לכך". עם זאת, הכחיש נתניהו כי ישנה עלייה במתח בין ישראל לארגון והוסיף: "אני מקווה שלא נידרש לתגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully