וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דרס ילד עם תסמונת דאון - ונמלט

כתב אישום הוגש היום נגד אמיר גבועה בן ה-24, החשוד כי פגע בילד בן 13 הלוקה בתסמונת דאון, פצע אותו באורח בינוני, ונמלט ממקום התאונה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אמיר גבועה, בן 24 מהשבט הבדואי גבועה שבנגב, באשמה כי דרס לפני כשבוע ילד הלוקה בתסמונת דאון והפקיר אותו פצוע אף על פי ששם לב שפגע בו. התאונה אירעה ביום שבת האחרון, כאשר גבועה פגע בילד בן ה-13 סמוך ליישוב הבדואי חורה בנגב, והוביל לפציעתו באורח בינוני. הילד פונה על ידי מד"א כשהוא סובל מפגיעת ראש לבית החולים סורוקה.

בכתב האישום מתואר כי רישיונו של גבועה נשלל כחודשיים לפני התאונה שלא בפניו, וכי שוטר שעצר את גבועה כחודש לאחר מכן, הודיע לו על שלילת הרישיון ואף החתים אותו כי הוא מודע לעובדה שרישיונו נשלל. למרות זאת, עולה כי ביום שבת האחרון, נהג גבועה ברכבו.

מכתב האישום עולה כי "בשעה 18:30, או בסמוך לכך, נהג גבועה ברכב בכביש 31, מכיוון צומת חורה לכיוון ערד, ואגב כך פגע עם חלק קדמי ימני של רכב הטויוטה בקטין, הלוקה בתסמונת דאון, אשר חצה את הכביש באותה העת, ואשר עקב הפגיעה בו הוטח בשמשתו הקדמית של רכב הטויוטה, ונחבל חבלות של ממש". עוד מתואר כיצד הפקיר גבועה את הילד: "בהמשך עזב את מקום התאונה, כשהוא מפקיר את הולך הרגל במקום התאונה כשזה פצוע ומוטל על גבי כביש ראשי בו ישנה תנועה מהירה של כלי רכב".

עוד עולה מכתב האישום כי גבועה נמלט מזירת התאונה, ובהגיעו לצומת תל-ערד, איבד את השליטה ברכב, ופגע עם חלקו האחורי במעקה בצומת. לאחר מכן, נטש גבועה את הרכב בצומת ונמלט מהמקום. הוא אותר מספר שעות לאחר התאונה בעקבות חקירה מאומצת, שנוהלה ע"י משטרת ישראל. גבועה נעצר, והוא נתון במעצר גם כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully