וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות חוץ שבאמת נרצה לקרוא

וואלה! חדשות מגישה לקט חדשות חוץ. כדי שגם תקראו אותם, צירפנו את השגרירות הבולטות לקראת תחרות מיס עולם. אורן נהרי, לעיונך

מיס מקסיקו. רויטרס
מיס מקסיקו/רויטרס

מקסיקו

מקסיקו ממשיכה לעסוק בשפעת החזירים. בוועידת פסגה צפון אמריקאית בה השתתף נשיא ארה"ב, ראש ממשלת קנדה ונשיא מקסיקו הבטיחו השלושה להילחם יחד במחלה הקשה, כמו גם לשתף פעולה נגד כנופיות מבריחות סמים והמשבר הכלכלי. נשיא מקסיקו פליפה קלדרון זכה למחמאות רבות מעמיתיו על המאמצים האדירים שמשקיעה מקסיקו במלחמה בקרטלי הסמים הפועלים משטחה.

מיס קנדה. רויטרס
מיס קנדה/רויטרס

קנדה

שישה חודשים בלבד לפני פתיחת אולימפיאדת החורף בוונקובר, הציפיות בקנדה למדליות זהב מרקיעות שחקים. ראש ממשלת קנדה סטיבן הרפר אמר בביקור באחד מהמתקנים שנבנו לאירוע: "החורף יהיה מרתק עבורנו, שעה שנתאחד ונעודד את הספורטאים שלנו על מנת שיזכו במדליית הזהב, כאן אצלנו בבית"

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מיס שוויץ. רויטרס
מיס שוויץ/רויטרס

שוויץ

ענקית המזון נסטלה מדווחת על רווח חצי שנתי מעורר התפעלות של 5.1 מיליארד פרנקים שוויצריים. החברה ספגה אמנם ירידה קלה ברווחיות לעומת התקופה המקבילה אשתקד אך הצליחה להכות את תחזיות האנליסטים שצפו צניחה חמורה בצורה משמעותית ברווחים בעקבות המיתון העולמי.

מיס שבדיה. רויטרס
מיס שבדיה/רויטרס

שוודיה

חברת התעופה הסקנדינבית SAS מדווחת על רבעון שני חלש בו הפסידה 143 מיליון דולר. בעקבות התוצאות העגומות, הודיעה החברה על קיצוץ בתנאי השכר והפנסיה של צוותי הקרקע והאוויר בשיעור של בין 10-20 אחוזים, חלק מתכנית הבראה כוללת. SAS סבלה בשנים האחרונות מהפסדים כבדים כתוצאה מהמשבר בשוק התעופה העולמי. כמו גם נזק תדמיתי כבד על רקע התרסקות מטוס החברה בנמל התעופה של מדריד בשנה שעברה.

מיס קוסטה ריקה. רויטרס
מיס קוסטה ריקה/רויטרס

קוסטה ריקה

נשיא קוסטה ריקה אוסקר אריאס חלה בשפעת החזירים, הוכחה שגם ראשי מדינות אינם חסינים מהמגפה הקשה. הנשיא בן ה-69, חתן פרס נובל לשלום, פרסם הודעה רשמית בה נכתב כי הוא חש בטוב יחסית ומטופל היטב. הנשיא אמר עוד כי "המחלה אינה מבחינה בין האנשים ואני מקשיב להוראות מומחי מערכת הבריאות שלנו כמו כל אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully