וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "בקשת החנינה - בגלל רחשי הציבור"

שר הפנים התייחס למכתב החנינה שהועבר לנשיא פרס בעניינו של השר לשעבר בניזרי. "אין אחד ברחוב שלא אומר לי שזה בגלל שהוא ספרדי ודתי"

שר הפנים אלי ישי התייחס הבוקר (שלישי) למכתב הבקשה לחנינה שהועבר לנשיא שמעון פרס בעניינו של השר לשעבר שלמה בניזרי. בתחילת השבוע דווח כי ישי ביקש להעניק חנינה כללית לבניזרי, לאחר שבית המשפט גזר עליו ארבע שנות מאסר בפועל.

בראיון לגלי צה"ל אמר השר ישי כי "תוכן הדברים היה מתבקש, נוכח רחשי הציבור בנושא. אין אחד ברחוב שלא אומר לי שזה בגלל שהוא ספרדי ודתי. אני עונה לציבור: תפסיקו ללכת עם תחושת קיפוח ועונים לי שלא אהיה נאיבי".

עוד אמר השר ישי כי "חנינה לא אומרת שבניזרי לא יילך לכלא בכלל. אילו בית המשפט היה מותיר את עונש המאסר שנגזר על בניזרי על שנה וחצי, איש לא היה מתרעם על הפסיקה".

במכתב שהועבר לנשיא פרס, ציין ישי כי "כאיש ציבור, כבן עדות המזרח, כשר הפנים וסגן רה"מ וכיו"ר תנועת ש"ס, אני מצטרף לבקשה זאת לאחר שהגעתי למסקנה כי זו בקשה שאין מוצדקת ממנה. היענות זאת לא זו בלבד שהיא מתחייבת ומוצדקת, לפי כל מבחן, אלא אף תישא בכנפיה מזור לבניזרי ולמשפחתו, ובעיקר למעגל רחב של אזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully