וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: ישראל לא תתקוף בלי אישור אובמה

בארגון לא מתרשמים מהאיומים שנשמעו מכיוון ישראל בעקבות העלאת המתיחות בגבול הצפון. "כל החלטה הנוגעת למלחמה נעשית על ידי ארה"ב והיא לא תאשר זאת לישראל"

המתיחות המחודשת בגבול הצפון הניעה גורמים בארגון חיזבאללה להעריך כי ישראל לא תתקוף את לבנון בלי לקבל אישור מארצות הברית, וכי הנשיא ברק אובמה לא יאפשר לישראל לפתוח במערכה בחזית הצפונית בשנה הראשונה לכהונתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס אתמול לנושא הלבנוני ואמר כי "חיזבאללה נכנס כגורם רשמי לממשלה הלבנונית ובמקרה כזה צריך להיות ברור שמדינת לבנון תהיה אחראית לכל תקיפה משטחה נגד ישראל. ממשלת לבנון לא תוכל להגיד שיש את חיזבאללה ולהסתתר מאחוריהם".

בחיזבאללה מאיימים כי במקרה של מתקפה ישראלית על לבנון, "תל אביב תספוג תגובה חזקה יותר". נציג חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני, עמאר מוסאווי ציין אתמול בהתייחסותו לנושא כי "ישראל מנסה לשים מכשול לאחדות של לבנון". צבא לבנון דיווח כי כלי רכב משוריינים ישראלים התקדמו השבוע לאורך הגבול עם לבנון.

עוד אמר נציג חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני מוסאווי כי "אנו מאמינים שהאיומים של ישראל לא יתורגמו לפעולה. כל החלטה הנוגעת למלחמה נעשית על ידי ארצות הברית ועם נוכחות של 200 אלף חיילים אמריקאים באזור, ישראל לא יכולה לקבל החלטה על תקיפה בעצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully