וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש וחצי: מייקל ג'קסון נקבר

עורך דינו של הזמר מסר, הוא הובא למנוחות. מלך הפופ נקבר בטקס צנוע בבית קברות בלוס אנג'לס ולא באחוזתו 'נוורלנד'

מלך הפופ הזמר מייקל ג'קסון נקבר היום (שני), חודש וחצי לאחר מותו בסוף יוני. כך מסר עורך הדין של משפחת ג'קסון. עורך הדין, בריאן אוקסמן, אמר לרשת הטלוויזיה האמריקנית ,GMTV כי לאחר שהפתולוגים סיימו לבדוק רקמות שונות מגופו של ג'קסון, במסגרת הנתיחה שלאחר המוות, הן הוחזרו לגופו והוא נקבר בטקס צנוע.

עוד מסר אוקסמן כי הקבורה עצמה התרחשה ביום של הטקס לזכרו של ג'קסון לפני כחודש, אך כשהרקמות הוחזרו לגופו הקבורה נעשתה במלואה. לפי הצהובון הבריטי "הדיילי מייל", ג'קסון נקבר בבית הקברות "פורסט לון" בלוס אנג'לס. זאת למרות מחאות מצד אחיו של ג'קסון, ג'רמיין, שביקש לקבור אותו באחוזתו 'נוורלנד'.

עורך הדין גם הכחיש את השמועות לפיהן השחקן מארק לסטר, שהופיע בתור ילד במחזה 'אוליבר טוויסט', הוא אביה של בתו של מלך הפופ.

בתוך כך, נמשכת חקירת מותו של ג'קסון. בשבוע שעבר דיווחה רשת הטלוויזיה ה- BBC, כי רופאו האישי של ג'קסון ימשיך להיחקר בתקווה שיוכל לשפוך אור על נסיבות מותו של ג'קסון.

לדברי משטרת לוס-אנג'לס, ד"ר קונארד מוריי איננו חשוד בהריגה, אולם כך יוכלו החוקרים לחפש אחר ראיות נוספות במרפאתו. ד"ר מוריי כבר תוחקר פעמיים על ידי המשטרה שביקשה ממנו את תיקיו הרפואיים של הזמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully