וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: השוטר ניצל את מרותו לאנוס חיילת

עופר קורן, סגן מפקד יחידת הסיור במרחב איילון במשטרה, מואשם כי אנס חיילת המשרתת תחתיו מספר פעמים וביצע מעשים מגונים באחרת. "המתלוננות פחדו ונמנעו מלדווח"

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עופר קורן, סגן מפקד יחידת הסיור במרחב איילון במשטרה, הנאשם בביצוע אונס ומעשים מגונים בשתי חיילות ששירתו כשוטרות. שתי המתלוננות הן חיילות בשרות סדיר ששירתו כשוטרות בתחנה בה עובד קורן. קורן נאשם כי אנס וביצע מעשים מגונים באחת החיילות וביצע מעשים מגונים בשנייה.

שתי החיילות התלוננו כי במשך תקופה ארוכה נהג קורן להטרידן מינית ואף אנס אחת מהן. את התלונות הגישו החיילות לאחר שאחת מהן גוללה בפני קצין ביחידה את מסכת ההטרדות המיניות שלכאורה ביצע בה קורן ואף סיפרה כי ידוע לה על חיילת אחרת שנפלה קורבן למעשיו.

עורך דינו של קורן, שרון נהרי, אמר לוואלה! חדשות "כל המעשים המתוארים בכתב האישום לגבי האונס נעשו בהסכמה ואף הנאשם סיפר לשוטרים על ארבעה מקרים נוספים בהם קיים יחסי מין עם המתלוננת בהסכמה מלאה. גרסתה תמוהה עד מאוד. אנחנו צופים שבשבוע הבא הוא ישוחרר ממעצרו".

בכתב האישום מתואר כיצד אסף קורן את אחת המתלוננות לדירה בחולון, וכשסירבה לעלות אליה "פתח את דלת הרכב והוציא את המתלוננת בכוח. בשלב מסוים, אף אמר הנאשם למתלוננת: 'בואי, חבל שאני אצעק ואעשה פאדיחות'". על פי כתב האישום, הנאשם לקח את המתלוננת לחדר השינה ואמר לה לשבת על המיטה. היא אמרה לו בתגובה כי היא רוצה ללכת. הנאשם השכיב את המתלוננת על המיטה וביצע בה את זממו.

עוד מתואר בכתב האישום מקרה נוסף בו אנס הנאשם את המתלוננת. "המתלוננת והנאשם נסעו לטפל באירוע. משהסתיים האירוע הסיע הנאשם את הניידת לכיוון אזור התעשייה בחולון". המתלוננת, כשסברה כי פניהם מיועדות למקום אחר, שאלה את הנאשם לפשר הגעתם למקום.

כתב האישום מוסיף ומתאר: הנאשם הגיע לגג חניון בחולון. הוא כיבה את המנוע, יצא מהרכב וביקש מהמתלוננת לצאת החוצה. היא אמרה לו שהיא לא רוצה. הנאשם שב וביקש ממנה לצאת החוצה והיא סרבה בשנית. הנאשם משך את המתלוננת לתוך המבנה שהיה חשוך והיא שבה ואמרה שהיא רוצה ללכת. בתוך המבנה החשוך, הצמיד הנאשם בכוח את המתלוננת לקיר. לאחר מאבק, תוך שהוא אוחז בידה, הצליח הנאשם לאנוס אותה.

כתב האישום מסכם: "במהלך התקופה אליה מתייחס כתב האישום, ניצל הנאשם את מעמדו ואת מרותו אל מול המתלוננות הכפופות לו, לשם קיום מגעים בעלי אופי מיני. בין המעשים שביצע הנאשם נכללים אונס, מעשים מגונים והטרדה מינית". עוד נכתב כי "בשל מערכת יחסי הכפיפות בין הנאשם למתלוננות ובשל פחדן כי יבולע להן באם יתלוננו, נמנעו המתלוננות בחלק מהמקרים, מלבטא התנגדות נמרצת למעשיו של הנאשם וכן נמנעו מלספר ולדווח אודות מעשיו של הנאשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully